مدرسه دانشگاه صنعتی شریف فیلم‌های آموزشی‌اش را رایگان منتشر کرد :   اخبار دانشگاه ...



امضای موافقت‌نامه همکاری وزارت نیرو و دانشگاه صنعتی شریف برای تربیت مدیر , دانشگاه شریف , فیلم آموزشی

 

اخبار دانشگاه - در جهت اجرای عدالت آموزشی صورت گرفت
مدرسه دانشگاه صنعتی شریف فیلم‌های آموزشی‌اش را رایگان منتشر کرد

دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در جهت ارتقای کیفیت آموزش در مقطع دبیرستان و برقراری عدالت آموزشی در سطح کشور، پروژه‌ای شامل تهیه و توزیع فیلم و لوح‌های فشرده آموزشی را آغاز کرده است.

 دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در طرحی نو و جهت ارتقای کیفیت آموزش در مقطع دبیرستان و برقرای عدالت آموزشی در سطح کشور، پروژه ای شامل تهیه و توزیع فیلم و لوح های فشرده آموزشی را اجرا نمود.

از آنجایی که سال چهارم (پیش دانشگاهی) مهم ترین دوره ی آموزشی در رقابت کنکور سراسری است، دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف در این طرح فیلم ویدئویی کلاس های مقطع چهارم دبیرستان خود را به صورت رایگان، در پایگاه اینترنتی خود قرار داده است، همچنین جهت ارائه خدمات به دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند فیلم کلاس ها بر روی لوح فشرده عرضه می گردد.

در قسمت کمک های مردمی این سایت برای مخاطبینی که علاقه مند به همکاری در این طرح تحسین برانگیز باشند تا هم از ثواب اخروی بهره مند گردند و هم عدالت آموزشی در همه جای این مرز و بوم فراگیر شود آمده است:

1. در فروش محصولات و یا رساندن آن به مدارس محروم به هر شکلی که مایل هستید همکاری نمایید

2. یک دانش آموز را تحت حمایت خود بگیرید، و هر هفته دیسک های آموزشی دبیرستان را در اختیار آن قرار دهید، دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف می تواند از روی لیست کمیته‌ی امداد یک نفر را به شما معرفی نماید.

3. می توانید در بخش بازاریابی فروشگاه ثبت نام نمایید و به عنوان همکار تبلیغاتی محصولات را به فروش رسانید، پورسانت ناچیزی برای این محصول تعیین شده است و هدف رساندن این محصول در زمان مناسبی به دست دانش آموزان بی بضاعت و نقاط محروم کشور است. تا از امکانات آموزشی مناسبی در سراسر ایران برخوردار شوند.

4. جود چنین طرحی را به دوستان و همکاران خود اطلاع دهید تا از طریق ارتباط های مردمی به گوش دانش آموزان نیازمند برسد.

لازم به ذکر است، هم اکنون پس از گذشت مدت کوتاهی از این طرح،علی رغم محدودیت های مالی این پروژه، با تقبل هزینه های جانبی تولید، هزینه ی هفتگی فیلم کلاس ها تا حد مقبولی کاهش یافته است.اما تقبل این هزینه ها در سطح کلان، رقم بزرگی برای مجموعه محسوب می‌گردد، لذا استفاده استعدادهای نا پیدای این مرزوبوم در اقصی نقاط کشور از محصولات این پروژه کمک همه خیرین گرامی را به این طرح می طلبد.

از دیگر امکانات این سایت اتاق های گفتگو می باشد که دانش آموزان می توانند با حضور در این اتاق های گفتگو به صورت آنلاین مشکلات و سوالات درسی خود را مطرح و جواب مربوطه را به صورت مباحثه ای دریافت نمایند .

همچنین شما مخاطبین گرامی، جهت استفاده از فیلم های آموزشی به صورت رایگان و کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دبیرستان دانشگاه صنعتی شریف به آدرس www.sanatisharif.ir مراجعه نمایید.

 

 


ویدیو : مدرسه دانشگاه صنعتی شریف فیلم‌های آموزشی‌اش را رایگان منتشر کرد