مدت خانه نشینی بیل تمدید شد : بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل عود کردن ...


بال ولزی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل عود کردن مصدومیتش برای مدتی بیش از آنچه اعلام شده بود، خانه‌نشین خواهد بود. خبرگزاری تسنیم: اوسیان رابرتس، مربی تیم ملی ولز اعتراف کرد که مصدومیت گرث بیل از آنچه تصور می‌شد جدی‌تر بوده است.

وی اظهار داشت: روند ریکاوری گرث بیل دو یا سه هفته دیگر هم به طول خواهد انجامید و پس از آن باید ببینیم که وضعیت او چگونه است. پس از این مدت می‌توانیم بگوییم که وضعیت او چگونه است.

پیش از این گفته شده بود که بیل تنها بازی‌های هفته جاری رئال‌مادرید از جمله بازی فرداشب این تیم برابر رم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد و حداکثر تا یک هفته دیگر می‌تواند به ترکیب کهکشانی‌ها برگردد.

با اظهارات مربی تیم ملی ولز درباره بال پیشین تاتنهام اما به نظر می‌رسد که بیل نه تنها بازی رفت تیمش در اولین مرحله حذفی از لیگ قهرمانان اروپا را از دست می‌دهد، بلکه در دو سه بازی بعدی سفیدپوشان مادرید از جمله مصاف حساس آنها در دربی مادرید هم غایب خواهد بود.

رابرتس ادامه داد: من امیدوارم که بیل هرچه زودتر آماده شود، چون برای ما مهمترین چیز برطرف شدن کامل مصدومیت اوست، مصدومیتی که امکان عود کردنش وجود دارد.

تیم ملی ولز از هم‌اکنون خود را برای بازی‌ دوستانه‌اش برابر ایرلند شمالی در تاریخ 24 مارس (4 فروردین) آماده می‌کند و به نظر می‌رسد که عود کردن مصدومیت بیل، کریس کولمن،‌ سرمربی این تیم را برای دعوت کردن از ستاره رئال مادرید بر سر دوراهی قرار داده است.


ویدیو : مدت خانه نشینی بیل تمدید شد