محمود فکری: انگار ما وحشی هستیم! : محمود فکری می گوید با سابقه ترین بازیکن ...


محمود فکری می گوید با سابقه ترین بازیکن استقلال در داربی است: «فکر کنم 19 یا 20 داربی بازی کرده ام.» هر کس جای او باشد کوله باری از خاطرات جالب از داربی دارد اما فکری ترجیح می بدهد بگوید، همه بازی های داربی برایش خاطره است. محمود فکری می گوید با سابقه ترین بازیکن استقلال در داربی است: «فکر کنم 19 یا 20 داربی بازی کرده ام.» هر کس جای او باشد کوله باری از خاطرات جالب از داربی دارد اما فکری ترجیح می بدهد بگوید، همه بازی های داربی برایش خاطره است.

اولین داربی ات را یادت هست. فکر کنیم سال 72 بود.
بله، همان داربی که محرمی و قلعه نویی دعوا کردند. من هم قاطی دعوا شدم که متاسفانه 6 ماهی محروم بودم.

جوان بودی دیگر.
بله، ما هم رفتیم قاطی شدیم. تجربه ای شد برایم.

حالا تقصیر کی بود؟
بعد از 18 سال دنبال مقصر هستید. متاسفانه ما همه دنبال دعوا هستیم.

البته این خاطرات شیرین است.
بله، ولی می فهمم چرا این سوال را می پرسید. اگر دنبال داربی طبیعی بودیم نباید مسایل را بزرگ می کردیم. آن موقع ها داربی طبیعی بود، یعنی نه جلسه ای می گذاشتند و نه چیزی اما بعد از آن اتفاق سال 72 مسئولان هی به ما می گفتند آرام کار کنید، آن دعوا بد بود. دوستان شما هم هی می زدند جنگ گلادیاتورها، انگار ما وحشی هستیم! این شد که داربی را پاستوریزه کردند. اگر شما آنموقع زیاد مسایل را بزرگ نمی کردید، الان اینطوری نمی شد و یک داربی طبیعی داشتیم. همین داربی بارسا و رئال مگه دعوا ندارد، بازی که تمام می شود تمام شده.

البته دعوا طبیعی است در زمین.
بله، ولی متاسفانه در کشور ما اتفاقات زیاد از حد بزرگ می شود. چون مسئولین می گویند بازتاب خارجی دارد، برای جلوگیری از تنش سعی می کنند جو را آرام کنند. الان نباید توقع داشته باشید داربی طبیعی باشد.

بهترین داربی کدام بود برای تو؟
داربی خوب زیاد داشتیم اما آن داربی که شوت از راه دور زدم استقلال برد، خیلی خوب بود.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو : محمود فکری: انگار ما وحشی هستیم!