محمودی: احساس کردم بازی خانگی داریم : بازیکن تیم ملی والیبال گفت: در مسابقه ...


بازیکن تیم ملی والیبال گفت: در مسابقه با آمریکا خوب بازی نکردیم و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از ناکامی سه بر یک ایران برابر آمریکا در نخستین دیدار خود در لیگ جهانی اظهار داشت: مسابقه نخست سختی‌های خود را دارد. امروز خوب بازی نکردیم انشاالله در مسابقه های بعدی بهتر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه می توانستیم برابر آمریکا بهتر بازی کنیم، گفت: در این مسابقه هم ست به ست بهتر شدیم. می توانستیم مسابقه را به ست پنجم هم بکشانیم، اما متاسفانه حداقل یک امتیاز را از دست دادیم.

بازیکن تیم ملی والیبال درباره مشکلات ست دوم نیز گفت: در ست دوم بیشتر در اسپک مشکل داشتیم و امیدوارم در مسابقات بعدی به این مشکل برنخوریم. شرایط در لیگ جهانی سخت است و باید تجربه بیشتری در این مسابقه به دست آوریم.

محمودی درباره حضور ایرانیان در سالن نیز گفت: ایرانیان زیادی به سالن آمده بودند و ناراحت شدیم که نتوانستیم آنان را شاد کنیم. آنان با نهایت لطف بازیکنان ایران را تشویق کردند به گونه ای که احساس بازی خانگی داشتیم.

پشت خط زن تیم ملی افزود: امیدوارم فردا امتیاز مسابقه را بگیریم که ایرانیان آمریکا و سراسر جهان را خوشحال کنیم. برای فردا، آنالیز دقیقی از مسابقه امروز انجام خواهیم داد تا با نقاط ضعف و قوت دو تیم آشنا شویم و اشتباهات خودمان را کاهش دهیم. فردا به مراتب بهتر از امروز مسابقه خواهیم داد.


ویدیو : محمودی: احساس کردم بازی خانگی داریم