محمدعلی کشاورز در بیمارستان : این هنرمند باسابقه در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان ...


این هنرمند باسابقه در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان «آتیه» مراحل درمان را سپری می‌كند.

ایسنا: محمدعلی كشاورز بازیگر باسابقه‌ی تئاتر ، سینما و تلویزیون به علت شكستگی پایش دوباره در بیمارستان بستری شد.


این هنرمند باسابقه در حال حاضر در بخش ویژه بیمارستان «آتیه» مراحل درمان را سپری می‌كند.

محمدعلی کشاورز , محمدعلی کشاورز درگذشت , اپارات محمدعلی کشاورز

مسئول بخش ویژه در گفت‌و‌گویی درباره وضعیت عمومی كشاورز توضیح داد: وضعیت عمومی ایشان خوب است و قرار است جراحی شوند. به گفته او؛ محمد علی كشاورز از شب گذشته (18 فروردین ماه) در این بخش بستری شده است.

مسئول بخش ویژه بیمارستان «آتیه» درباره زمان عمل جراحی كشاورز گفت: باید ابتدا آمادگی پیش از عمل را پیدا كنند، البته خوشبختانه حال عمومی ایشان خوب است و به زودی جراحی می‌شوند.

محمدعلی‌كشاورز متولد 26 فروردین 1309 در اصفهان است و از سال 1327 با نمایش «هیاهوی بسیار برای هیچ» فعالیت بازیگریش را آغاز كرد و در سال 43 با فیلم «شب قوزی» وارد سینما شد.

او تا به امروز ایفاگر نقش‌های ماندگاری در تاریخ سینما بوده است كه از جمله آنها می‌توان به فیلمهای «خشت وآینه»، «آقای هالو»، «رگبار»، «صادق كرده»، «شطرنج باد»، «كمال‌الملك»، «مردی كه موش شد»، «كفش های میرزا نوروز»، «مادر»، «پول خارجی»، «دلشدگان»، «روز واقعه»، «ناصرالدین شاه اكتورسینما» ، «خسوف»، «زیردرختان زیتون» و «غزال» و مجموعه‌های تلویزیونی «هزاردستان»، «افسانه سلطان وشبان»، «سربداران» ، «گرگ‌ها»، «پدرسالار» و «روشن تر از خاموشی» اشاره كرد. كشاورز سال 86 پس از یازده سال دوری از سینما در فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی در نقش مرحوم «علی اكبر معلم دامغانی»، یكی از دوستان حضرت امام (ره) به ایفای نقش پرداخت.

محمد علی كشاورز چند ماهی بود به دلیل شكستگی لگن در خانه استراحت می‌كرد.


ویدیو : محمدعلی کشاورز در بیمارستان