محمدرضا گلزار شایعه تایید حكم مجازات شلاق را تكذیب كرد :   محمدرضا گلزار شایعه ...



محمدرضا گلزار , بیوگرافی محمدرضا گلزار , خواستگاری از محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار شایعه تایید حكم مجازات شلاق را تكذیب كرد

پیش از هر چیز باید گفت كه از صمیم قلب خوشحالیم كه خبر ناگوار درباره بازیگر سینمای ما صحت نداشت. ماجرا از این قرار است كه امروز خبری در سایت "بولتن نیوز" و بازتابش در "سینمای ما" و رسانه‌های دیگر درباره حكم دادگاه سوپراستار سینمای ایران و تایید 90 ضربه شلاق تعلیقی او منتشر شد. ساعتی قبل لینكی از طرف یكی از رسانه‌های مجازی هواداران محمدرضا گلزار برای سایت "سینمای ما" ارسال شد كه خبر را به نقل از گلزار تكذیب كرده است. ضمن ابراز خوشحالی مجدد از رفع این مشكل و دردسر رسانه‌ای تازه برای ستاره محبوب سینمای ایران، متن كامل این لینك را از سایتی به نام" رسانه‌‌ای نو برای محمدرضا گلزار" نقل می‌كنیم:

«امروز عصر بود که با اطلاع‌رسانی به موقع [...] متوجه شروع یک شایعه جدید و البته خطرناک درباره محمدرضا گلزار شدیم. خبری که به سرعت در سایت‌های خبری مختلف در حال پخش‌شدن هست.این خبر که در وهله اول بسیار نگران‌کننده بود را در طی ارتباطی با شخص محمدرضا گلزار فوراَ درمیان گذاشتیم و ایشان که از شنیدن خبر بسیار متعجب بودند، تاکید کردند که چنین خبری صحت ندارد و آن را تکذیب کنید.

ما هم تصمیم گرفتیم که این خبر در ساعات اولیه شکل گیری فوراً تکذیب کنیم، از شما هم به عنوان طرفداران محمدرضا گلزار انتظار داریم از انتشار این شایعه جلوگیری کنید و هر جا لینک این خبر دیدید فورا کامنت بذارید و خبر تکذیب کنید.

من به شخص برای رسانه‌هایی که فورا، بدون تحقیق و پرسش، اقدام به پخش خبری کذب می‌کنند و به حاشیه‌ها و شایعات دامن می زنند، متاسفم.»/سینمای ما


ویدیو : محمدرضا گلزار شایعه تایید حكم مجازات شلاق را تكذیب كرد