محمدرضا فروتن در «شیفت شب» +عکس : محمدرضا فروتن امسال فقط با فیلم «شیفت شب» ...


محمدرضا فروتن امسال فقط با فیلم «شیفت شب» جدیدترین ساخته‌ی نیکی کریمی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد. خبرآنلاین: محمدرضا فروتن امسال فقط با فیلم «شیفت شب» جدیدترین ساخته‌ی نیکی کریمی در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

«شیفت شب» این بازیگر به غیر از این فیلم در جشنواره فیلم فجر فیلمی ندارد و با این فیلم (در نقش فرهاد) در کنار لیلا زارع (در نقش ناهید) به ایفای نقش پرداخته است.

محمدرضا فروتن , محمدرضا فروتن اینستاگرام , محمدرضا فروتن و همسرش

فروتن که برای نخستین بار مقابل دوربین نیکی کریمی در مقام کارگردان رفته است، پیش از این در فیلم «دو زن» و «زن دوم»، «شبانه روز»، «برباد رفته» با او هم بازی بوده است.

از ابتدای تولید فیلم «شیفت شب» کمتر عکسی از محمدرضا فروتن بازیگر نقش اول مرد این فیلم  منتشر شد، اما در آستانه جشنواره فیلم، عکس‌های این هنرمند در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

رضا کیانیان محمدرضا فروتن , سایه روشن محمدرضا فروتن , بیوگرافی محمدرضا فروتن

محمدرضا فروتن دو بار سیمرغ بهترین بازیگر مرد را به ترتیب برای فیلم های «قرمز» و «به آهستگی» دریافت کرده است و چهار بار نیز نامزد دریافت سیمرغ شده است.

فیلم‌سینمایی «شیفت شب» چهارمین ساخته نیکی کریمی پس از «یک شب»، «چند روز بعد» و «سوت پایان» است که فیلم‌نامه این فیلم با طرحی از محمود آیدن توسط نیکی کریمی و علی اصغری به نگارش درآمده است و روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند.

محمدرضا فروتن 95 , بیوگرافی همسر محمدرضا فروتن , عکس محمدرضا فروتن همراه همسرش

امیرحسین آرمان، سحر قریشی، ترلان پروانه، اکبر رحمتی، روح‌الله محرابی، سعیده عرب و شایان خلیلی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

حسین پاکدل، امیر آقایی و گوهر خیراندیش هم در این فیلم حضور دارند. یاس نوروزی نیز بازیگر کودک این فیلم است که در کنار بازیگران بزرگسال فیلم جلوی دوربین رفته است.

عکس های جدید بازیگر محمدرضا فروتن , همسر محمدرضا فروتن , محمدرضا فروتن khabis

فیلم «شیفت شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی نیکی کریمی در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور دارد.


ویدیو : محمدرضا فروتن در «شیفت شب» +عکس