محصولات سبز داتیس : گروه تولیدی و صنعتی داتیس به عنوان رهبر نوآوری در صنعت ...



گروه تولیدی و صنعتی داتیس به عنوان رهبر نوآوری در صنعت لوازم آشپزخانه، در راستای اهمیت و تأمین سلامتی جامعه، سری محصولات سبز خود را كه ایجادكننده یونهای مفید با نام یون منفی میباشند،به بازار عرضه میدارد.

قیمت محصولات ایران خودرو , محصولات ایران خودرو , محصولات سایپا

 توضیح بیشتر در مورد یون های مفید

یون مثبت چیست؟
یون های مثبت به صورت معلق در گرد وغبار هوا، اسباب منزل، مونوكسید كربن و در تمام آلایندههای هوا و محیط وجود دارندكه باعث افسردگی ،سردرد ،سستی و رخوت ، آسم و حساسیت در ما میگردند.
 
یون مفید (یون منفی) چیست؟
یون های مفید (یون های منفی) اتم های اكسیژن می باشند به عبارت دیگر این یون ها در اكسیژن وجود دارند و به ما كمك میكنند تا احساس بهتری داشته باشیم.
 
آیا می دانید چرا زمانیكه در هوای روستاها، كوهستان ها و جنگل ها هستید احساس نشاط و شادابی می كنید؟
در هوای تازه روستاها معمولاً2000 تا 4000 یون مفید (یون منفی) در سانتیمتر مكعب وجود دارند(تقریباًبه اندازه یك حبه قند)در كوه ها، دریاها، جنگلها و كنارآبشارها بیلیونها یون مفید(یون منفی) وجود دارند.
 
آیا می دانید چرا  هنگام تنفس بعد از رعد و برق شما احساس نشاط و شادابی دارید؟
رعد و برق میتواند ترلیونها یون مفید (یون منفی) در هوا پخش كند كه موجب تسكین اعصاب شده و ما را سرشار از نشاط و شادی میكند. در حالی كه در هوای  آلوده شهری كمتر از 100 یون مفید(یون منفی) در سانتیمتر مكعب وجود دارند.
 
یون های مفید(یون های منفی) چگونه عمل می كنند؟
یون های مفید (یون های منفی) به یون های مثبت معلق در هوا میچسبند و با سنگین كردن این ذرات مسموم كننده هوا، آنها را به سطح زمین میكشند و در نتیجه یون های مثبت از فضای تنفسی ما خارج میگردند به این شكل هوا از آلایندهها و مسموم كنندهها پاك میشود و ما احساس جوانی و شادابی میكنیم.
 
فواید یون های مفید(یون های منفی):
از بین بردن باكتریها، جلوگیری از پیر شدن سلولهای بدن، بالا بردن اكسیژن در خون، بهتر كردن عملكرد سوخت وساز بدن ، بالا بردن میزان هوشیاری، ازبین بردن خستگی،افزایش مقاوت و سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری ها، تأثیر اساسی در معالجه سردردهای مضمن، بیخوابی و كم خوابی، آلرژی، آسم و حساسیت های تنفسی. 

 

                                         
 


ویدیو : محصولات سبز داتیس