محسن یگانه: آهنگ های مرا کاور کرده اند! : محسن یگانه، خواننده دوست داشتنی و ...


محسن یگانه، خواننده دوست داشتنی و جوان موسیقی پاپ، که اواخر سال 90 را با اتفاقات زیادی پشت سر گذاشت، همچنان با انگیزه در تکاپوی جمع آوری آلبوم جدید خود با نام «حباب» و همچنین برگزاری کنسرت های آخر سال است. تماشا: محسن یگانه، خواننده دوست داشتنی و جوان موسیقی پاپ، که اواخر سال 90 را با اتفاقات زیادی پشت سر گذاشت، همچنان با انگیزه در تکاپوی جمع آوری آلبوم جدید خود با نام «حباب» و همچنین برگزاری کنسرت های آخر سال است.

 این خواننده در خصوص کنسرت پایان سال خود که قرار است 19 و 21 اسفند سال جاری در سالن همایش های برج میلاد برگزار شود و درباره آلبوم جدیدش «حباب» صحبت هایی کرده که بخش هایی از این گفت و گو را با هم می خوانیم:

آهنگ کاور محسن یگانه , دانلود آهنگ جدید محسن یگانه , آهنگ جدید محسن یگانه

تفاوت این کنسرت با اجراهای گذشته این است که استایل قطعات در این برنامه عوض شده است. من در هر اجرایی که در تهران داشته ام یک تراک جدید پخش می کردم یعنی تقریبا در هر کنسرتی یک آهنگ جدید تزریق می کنیم. در این اجرا نیز کم کم چیدمان آهنگ ها عوض می شود.

چون تعداد کنسرت ها و تراک های جدیدی که منتشر شده افزایش یافته خود به خود انگار آلبوم جدیدی منتشر شده بدون این که آلبومی جدید منتشر شود. یعنی آهنگ هایی که در کنسرت ها اجرا می شود خود به خود بعد از یک سال عوض می شوند.

حباب در مرحله میکس

یگانه درخصوص آلبوم جدید خود با نام «حباب» گفت:«حباب» نام یکی از تراک هایی است که شاید نام آن بعدا دچار حاشیه شود. این آلبوم 11 ترک است اما اگر زمانی که برای انتشار آن درنظر گرفته ایم افزایش یابد شاید به 15 تراک هم برسد. البته لازم به ذکر است که تمام تراک های این آلبوم  آماده است فقط مشکلی که هست این است که میکس نشده، آن هم به دلیل مشغله کاری زیاد است».

4 تراک این هفته در اینترنت

او افزود؛ همین هفته 4 تراک این آلبوم را در اینترنت منتشر می کنم که اسامی آنها شامل «تقاص»، (ریمیکس «نباشی») و دوتا آهنگ 6 و 8 که به نسبت در کارهای من جدید است اما اسم آنها دقیقا مشخص نیست ولی فکر می کنم در آخر اسمش بشود «واسه یکبار» و «خیلی دلم ازت پره».

 او افزود:«حباب، آلبومی است برای کسانی که فکر می کردند موزیکال من ضعیف است و براساس اتفاق پیشرفت کرده ام به همین دلیل من با انتشار این آلبوم ثابت می کنم این طور که آنها می گویند نیست».

آهنگ های من را کاور کرده اند!

او اظهارداشت:«من آهنگ هایی را که کاور کرده ام یا ساخته ام با مدرک و سند کنار آلبوم نوشته ام. البته برای من هم یک چنین اتفاقی افتاده است و یک شخصی آمده 5 تا از آهنگ های من را در سال 2011 در ترکیه در یک آلبوم خوانده و دوستان به من گفتند در سال 2011 خوانده شده. من به شخصه از این قضیه ناراحت نشدم و نگذاشتم تا این شیرینی تلخ شود. البته اجازه گرفتند یا نگرفتند را کار نداریم ولی همین که مشخصا در آهنگ من تغییری ایجاد نشده یعنی ابراز علاقه کرده دستش هم درد نکند. من واقعا وقتی کاری را انجام داده باشم اعتراف می کنم که انجام داده ام ولی وقتی انجام نداده ام دوست ندارم به من القا کنند که تو این کار را کردی و این یک تهمت است».

آبروی شخصی من برای این افراد مهم نیست

یگانه در ادامه می گوید:«آبروی شخصی من برای این افراد مهم نیست که با دوتا حرف یک سری اذهان را منحرف می کنند. البته من خیلی خودم را درگیر این مسائل نمی کنم و کارم را ادامه می دهم».

از لحاظ ادبیاتی بیشتر تمرین کرده ام

بار اول که این قطعات را گوش می دهید تفاوت های آن را متوجه می شوید چون از لحاظ ادبیاتی روی این کار بیشتر تمرین کرده ام. البته کلاس و دوره خاصی ندیده ام اما فکر می کنم بیشتر نشان دهد که علاقه و استعداد در این کار داشته ام. همچنین در ترانه ها، آن پخته تر بودن ترانه را متوجه می شوید.


ویدیو : محسن یگانه: آهنگ های مرا کاور کرده اند!