محسن هاشمی یکی از گزینه‌های شهرداری تبریز : محسن هاشمی یکی از گزینه‌های شهرداری ...



شهرداری تبریز , بسکتبال شهرداری تبریز , محسن هاشمی جایگزین جهانگیری شد

محسن هاشمی یکی از گزینه‌های شهرداری تبریز

سخنگوی چهارمین دوره شورای شهر تبریز گفت: تعدادی از اعضای شورا با محسن هاشمی برای پذیرفتن سمت شهرداری تبریز رایزنی کرده‌اند و وی نیز موافقت ضمنی خود را در این خصوص اعلام کرده است.

سعید حاجی زاده در نشست خبری با اعلام این مطلب افزود: صحبت‌های کوتاهی بین چند نفر از اعضا و آقای هاشمی صورت گرفته و اگر بین اعضای شورا در مورد این گزینه به اجماع برسیم، از وی برای حضور در جلسه شورا و ارائه برنامه دعوت خواهد شد.

وی ادامه داد: چندین گزینه ملی، استانی و حتی از بین کارکنان شهرداری تبریز مد نظرمان است تا در نهایت با بررسی‌های لازم شخصی با تجربه و متخصص را به عنوان شهردار تبریز انتخاب کنیم.

حاجی زاده تأکید کرد: برای حل نواقصات اساسی تبریز با مشکلاتی نظیر تأمین اعتبار مواجه هستیم و به همین دلیل به دنبال انتصاب چهره‌ای ملی و پر نفوذ هستیم تا از طریق وی بتوانیم برای تأمین اعتبارات با بخش خصوصی مشارکت کنیم و اهداف خود را به طور منظم پیش ببریم.

عضو چهارمین دوره شورای شهر تبریز در خصوص عملکرد سرپرست موقت شهرداری تا به حال گفت: حسین اکبری یکی از پرسابقه ترین مدیران شهرداری به شمار می‌رود و در این مدت که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند توانسته کارها را بدون عیب و نقص پیش ببرند.

حاجی زاده همچنین در رابطه با تلاش شورای شهر تبریز برای رایگان کردن اتوبوس‌های مختص حمل و نقل داخل شهری بیان کرد: رایگان کردن حمل و نقل، هزینه سنگینی در پی دارد و در صورت جذب منابع مالی مناسب و جایگزین، مطمئناً برای رفاه حال همشهریان این کار را خواهیم کرد./ ایسنا

 


ویدیو : محسن هاشمی یکی از گزینه‌های شهرداری تبریز