محسن هاشمی رفسنجانی: امام زمان به من هم كمك می كند :         در حالی كه محمود ...



 

 

 

امام زمان , هاشمی رفسنجانی , آغاز امامت امام زمان

 

در حالی كه محمود احمدی نژاد در سخنان خود اظهار كرده است امام زمان (عج) مستقیما در اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها به دولت كمك می كند، محسن هاشمی كه در زمان شهرداری دكتر احمدی نژاد از مدیران وی بوده، اما در 5 سال اخیر سازمان وی تحت فشار قرار داشته، می گوید وی نیز برخی اوقات كمك امام زمان را احساس می كند.

به گزارش خبرنگار "آینده"، هاشمی اخیرا در حاشیه گفتگویی با اشاره به  اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه ها گفته است: احتمالا دولت انتظار نداشته طرح با كمترین مقاومت و مشكلات اجرا شود و این را آقای احمدی نژاد ناشی از كمك امام زمان می داند.

هاشمی تداوم ركود جهانی كه به پایین نگه داشته شدن قیمت كالاها انجامیده است، به همراه بالا ماندن درآمد ارزی دولت در 6 سال اخیر كه بیش از 500 میلیارد دلار ارز را وارد كشور كرده است را از علل اصلی موفقیت دولت در تنظیم بازار همزمان با هدفمندی می داند.

پسر ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی، رواج سیستم بانكداری الكترونیك و كارتهای نقدی را از دیگر عوامل موفقیت دولت در واریز و جمع آوری یارانه‌های نقدی می داند و می افزاید: اگر این تكنولوژی وجود نداشت، واریز و جمع آوری این حجم پول در زمان كوتاه ممكن نبود.

مدیرعامل متروی تهران، ركود نسبی بازار ملك و سایر كالاهای سرمایه‌ای را علت تمایل صاحبان سرمایه به خرید و فروش و گردش كالا دانسته و افزوده است: بسته بودن دیگر بازارهای سرمایه و مشكل بودن انتقال پول به خارج از كشور به دلیل تحریمها، موجب گردش سریع كالا در بازار شده و این خود سطح قیمتها را كنترل و از احتكار جلوگیری كرده است.

با این حال وی می افزاید: نمی توان از كمكهای غیبی غافل شد، من هم گاه در مدیریت مترو آنچنان توسط مشكلات مختلف اعم از كمبود واگن، ندادن بودجه و ازدحام مردم محاصره می شوم كه ناامید می شوم، اما بعد می بینم این مشكلات به خودی خود حل می شود و احساس می كنم از جایی به ما كمك می شود و آقای احمدی نژاد هم احتمالا احساس كرده مشكلاتش در اجرای طرح یارانه‌ها به خودی خود حل شده و احساس می كند امام زمان(عج) به او كمك كرده است....../تحلیل:عصرایران


ویدیو : محسن هاشمی رفسنجانی: امام زمان به من هم كمك می كند