محسن حسینی به استقلال نمی‌آید : به دلیل قوانین فیفا استقلال نمی‌تواند از محسن ...


به دلیل قوانین فیفا استقلال نمی‌تواند از محسن حسینی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند. ورزش سه: به دلیل قوانین فیفا استقلال نمی‌تواند از محسن حسینی در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، هاشم ساعدی خبر از منتفی شدن حضور سیدمحسن حسینی به عنوان بازیکن کمکی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا داد.

وی در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال عنوان کرد: ایمان مبعلی در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان بازیکن کمکی استقلال را در لیگ‌قهرمانان آسیا همراهی می‌کند ما نام این بازیکن را به AFC ارسال کردیم و تاییدیه نهایی آن را هم از AFC دریافت کردیم. لذا قانوناً این بازیکن به عنوان یار کمکی می‌تواند در بازی‌های آسیایی ما را همراهی کند.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه افزود: علاقه‌مند به این بودیم که از سیدمحسن حسینی به عنوان یار کمکی خود در آسیا استفاده کنیم در این ارتباط مسئولان گسترش‌فولاد با ما مساعدت داشتند و جواب مثبتی به درخواست استقلال دادند و علیرغم این مساعدت و با وجود اینکه حسینی هم علاقه‌مند به همراهی استقلال در لیگ‌قهرمانان آسیا بود متاسفانه قوانین فیفا بازیکنی که در یک فصل برای دو تیم بازی کرده باشد را در تیم سوم نمی‌پذیرد. طبق قوانین فیفا بازیکنی که در یک فصل در دو تیم بوده نمی‌تواند در تیم سوم در هیچ‌یک از مسابقات رسمی در همان فصل به میدان برود.

لذا امکان به خدمت‌گرفتن این بازیکن علیرغم همه شایستگی‌هایی که داشته و می‌توانست در مسابقات آسیایی هم به ما کمک زیادی داشته باشد منتفی است و ما برای باشگاه گسترش‌فولاد تبریز که در این زمینه نهایت همکاری را با ما داشت و حسینی که جزو بازیکنان ارزشمند فوتبال ایران است آرزوی موفقیت داریم.


ویدیو : محسن حسینی به استقلال نمی‌آید