محرومیت اتلتیکو و رئال مادرید توسط فیفا : شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا در گزارشی ...


شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا در گزارشی اعلام کرد که فیفا تیم‌های مادریدی، اتلتیکو و رئال را از خرید بازیکن جدید در دو پنجره بعدی نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد. خبرگزاری تسنیم: شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا در گزارشی اعلام کرد که فیفا تیم‌های مادریدی، اتلتیکو و رئال را از خرید بازیکن جدید در دو پنجره بعدی نقل‌وانتقالات محروم خواهد کرد.
کادناسر امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که فیفا در نظر دارد فینالیست‌های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را به دلیل خرید بازیکنان خارجی زیر سن‌ قانونی مجازات کند و اتلتیکو اولین تیمی خواهد بود که این جریمه شامل حالش خواهد شد.
طبق گزارش این شبکه مجازاتی که برای همشهریان مادریدی در نظر گرفته می‌شود شبیه مجازاتی است که ماه آوریل سال گذشته برای باشگاه بارسلونا به خاطر جذب بازیکنان خارجی زیر سن قانونی در نظر گرفته شد. ماه فوریه سال 2013، از باشگاه بارسلونا به خاطر جذب سئونگ ووبی، بازیکن کره‌ای 15 ساله شکایت شد و در پی آن فیفا بارسایی‌ها را از خرید در بازار نقل‌وانتقالات ژانویه و تابستان سال 2015 محروم کرد که این مجازات در ماه دسامبر توسط دادگاه عالی ورزش تأیید شد، اکنون مجازاتی مشابه در انتظار دو تیم شهر مادرید است.
کادناسر مدعی است، دست به کار شدن کهکشانی‌ها برای خرید چهار بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات ماه ژانویه، از جمله مارتین اودگارد (2.3 میلیون یورو)، مارکو آسنسیو (3.9 میلیون یورو)، لوکاس سیلوا (14 میلیون یورو) و دانیلو (30 میلیون یورو) نشانه‌ای از مطلع بودن این باشگاه از مجازاتی است که فیفا قرار است برای قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در نظر بگیرد.


ویدیو : محرومیت اتلتیکو و رئال مادرید توسط فیفا