محرمی: تادئـو را کجای دلم بگذارم؟! : سیم خاردار پرسپولیس می گوید اعصابش به ...


سیم خاردار پرسپولیس می گوید اعصابش به هم می ریزد وقتی بازی های این تیم را تماشا می کند! خبر ورزشی: یک‌شنبه مجتبی محرمی را قبراق و سرحال در ترکیب تیم یاران کریمی در بازی خیرخواهانه برابر رسانه ورزش دیدیم. ستاره سابق پرسپولیس در سمت چپ تیم کریمی و کنار دوستان قدیمی‌اش بازی قابل قبولی ارائه داد و نشان داد هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود! با او در همان زمین چمن دانشگاه شهید بهشتی گپ زدیم که ماحصل آن در پی می‌آید.

آقامجتبی چه شد كه در این بازی خیرخواهانه شركت كردید؟

علی (كریمی) تماس گرفت و ما هم به اتفاق بهروز (رهبری‌فرد) و سایر دوستان آمدیم تا كمكی به بیماران خاص و مبتلا به سرطان داشته باشیم. امیدوارم همین ملاقات با این عزیزان و به ویژه كودكان بیمار بتواند روحیه آنها را برای مبارزه با این بیماری بالاتر ببرد.

درود بر شما، با دیدن این بچه‌ها كنار هم چه حسی پیدا كردید؟

خیلی خوب بود. ماشاءا... مهدی (هاشمی‌نسب) و علی (كریمی) كه خیلی سرحال و آماده بودند و می‌توانند همین الان هم توی لیگ بازی كنند. بقیه هم مثل علی انصاریان،‌ حمید استیلی، مهدی مهدوی‌كیا، پژمان جمشیدی و خلاصه با دیدن همه دوستان خاطرات قدیمی برایم زنده شد. البته نمی‌دانم چرا احمدرضا عابدزاده و كریم باقری بازی نكردند.

علی‌آقا را روی نیمكت دیدید؟

ماشاءا... هنوز هم روی نیمكت جذبه دارد. علی‌آقا مثل قدیم باز هم در طول بازی از جایش بلند نشد و همین برایم جالب بود. خداوكیلی پروین یكی است و دومی هم ندارد.

شماره 8 را هم كه كریمی به شما داد و خودش 88 پوشید.

علی كریمی كه طلاست! داداش نسل قبلی مثل علی، مهدی، بهروز و ... همه‌شان معرفت دارند و كوچك و بزرگ سرشان می‌شود. البته فرقی هم نمی‌كرد. علی هم 8 می‌پوشید، خوشحال می‌شدم ولی به اصرار خودش این شماره را پوشیدم.

راستی بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن را دیدید؟

(لبخند معنی‌داری می‌زند) نه ندیدم!

مگر می‌شود؟! باورش سخت است كه مجتبی محرمی بازی تیم محبوبش را ندیده باشد!

تیم محبوبم؟!

پرسپولیس را می‌گوییم دیگر!

خداوكیلی این پرسپولیس شباهتی به پرسپولیس محبوب من یا مردم دارد؟!

ندارد؟!

نه كه ندارد! پرسپولیس كجا این‌قدر ذلیل شده بود كه 4 بازی پشت‌سر هم در لیگ ببازد و ... اصلاً‌ ولش كن!

لطفاً ادامه بدهید.

وقتی بازی را ندیدم، چه باید می‌گفتم؟

یعنی این‌قدر سرتان شلوغ است كه فرصت نكردید بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن را ببینید؟

نه، سرم شلوغ نیست اما دیگر حال و حوصله دیدن بازی این پرسپولیس را ندارم. باور كنید اعصابم به‌هم می‌ریزد و به همین خاطر تصمیم گرفتم مدتی دیگر بازی پرسپولیس را نگاه نكنم!

درباره نمایش تادئو، خرید جدید برزیلی پرسپولیس، هم چیزی نشنیدید؟

تادئو را دیگر كجای دلم بگذارم؟! (با صدای بلند می‌خندد و ادامه می‌دهد) بهتر است این سؤال را از همان كسانی بپرسید كه این آقا را از آن سر دنیا به پرسپولیس آورده‌اند!


ویدیو : محرمی: تادئـو را کجای دلم بگذارم؟!