محبوب ترین شهرهای سال 2012 : از میلیون ها جستجو در سایت یاهو در مورد مسافرت ...


از میلیون ها جستجو در سایت یاهو در مورد مسافرت و گردشگری در سال 2012، شهرهای محبوب مسافرین را پیدا کردیم و لیستی متنوع و تا حدودی تعجب آور تهیه کردیم.         پادشا: از میلیون ها جستجو در سایت یاهو در مورد مسافرت و گردشگری در سال 2012، شهرهای محبوب مسافرین را پیدا کردیم و لیستی متنوع و تا حدودی تعجب آور تهیه کردیم.
محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران , پرجمعیت ترین شهرهای جهان , محبوب ترین پیج های اینستاگرام

1. لاس وگاس

ظاهراً آنچه در لاس وگاس می گذرد در آنجا نمی ماند چون این شهر بیشترین جستجو را در سایت یاهو داشته است! این شهر که مقصد فیلم "خماری" ("Hangover”) بود چیزهایی فراتر از قمار و جشن های مجردی دارد غذاهای عالی در کلاس جهانی، نمایش خیره کننده آبنماها در هتل بلاجیو و شب های اجرای سیرک سولِی و اجراهای سلین دیون از جمله جاذبه های این شهر هستند و واقعاً برای همه جذابیت هایی وجود دارد.

محبوب ترین بازی های اندروید , محبوب ترین , محبوب ترین شبکه های اجتماعی

2. شیکاگو

این شهر مثل پاریس در باختر میانه است. با موزه هایی همچون مؤسسه هنری شیکاگو، معماری خیره کننده از معمارانی همچون رنزو پیانو و فرانک لوید رایت، برج بلند سیرز و دریاچه درخشان میشیگان، تعجبی ندارد که این شهر یکی از شهرهای پرجستجو در یاهو باشد.

آلوده ترین شهرهای ایران , نمایش محبوب ترین مطالب روز هفته ماه , آلوده ترین شهرهای جهان

3. لندن

این شهر گران به خاطر بازی های المپیک تابستانی و جشن بزرگداشت شصتمین سال حکومت ملکه الیزابت کانون توجه جهان بود. ولی جاذبه های بسیار دیگری از ساعت بیگ بن گرفته تا کاخ باکینگهام و موزه هایی مانند موزه مدرن تیت و تور "هری پاتر" در استودیوهای برادران وارنر، جستجوکنندگان را وسوسه می کند تا به این شهر هم نظری داشته باشند.

توریستی ترین شهرهای دنیا 2015 , مدرن ترین شهرهای ایران , محبوب ترین آهنگ های ایرانی

4. نیویورک

رقابت با "شهری که هرگز نمی خوابد" دشوار است و این "سیب بزرگ" دائماً در حال جذب گردشگران از سراسر دنیا به این جزیره کوچک است. این شهر اخیراً در معرض توفان سندی قرار گرفت، ولی همانطور که برادوی می گوید: نمایش باید ادامه یابد. در کنار تماشای مکان های منحصر بفردی همچون ساختمان امپایر استیت و مجسمه آزادی، به روی پل بروکلین هم بروید و این آرمان مدرن را هم تماشا کنید.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان , توریستی ترین شهرهای دنیا , چرم جیر محبوب ترین جنس پوشاک پاییزه

5. واشینگتن دی. سی.

به عنوان پایتخت کشور، این شهر با گردشگران خو گرفته و آنها را ناامید نمی کند: شبکه وسیعی از موزه ها، که اغلب رایگان هستند، در اختیار شما قرار دارند، از جمله موزه اسمیت سونیان. بناهایی از واشینگتن تا لینکلن و مارتین لوتر کینگ قطعاً ارزش بازدید را دارند. به کمک سیستم متروی این شهر، کشف محله های جدید که دورتر از مرکز شهر هستند بسیار آسان شده است.

محبوب ترین مربی ایران بعد انقلاب کیست , محبوب ترین سریال ها , محبوب ترین های اخیر

6. سان فرانسیسکو

شهری ساحلی که بهشت دوستداران غذا است: از کامیون های غذای خوش خوراک گرفته تا مغازه های بستنی فروشی و بازارهای کشاورزها، مسافرین می توانند در محله های چند-فرهنگی که 7 مایل مربع از شهر را تشکیل داده اند، غذای مورد علاقه شان را بخورند. خوشبختانه راه رفتن بر روی همه آن تپه ها همه غذایی که خورده اید را می سوزاند.

محبوب ترین خواننده ایران , معرفی محبوب ترین فرد اینستاگرام در سال 2016 , محبوب ترین بازی آمریکا

7. سن دیه گو

این شهر مکان هایی مثل باغ وحش سن دیه گو، پلاژ های متعدد و غذاهایی مثل تاکوی ماهی و تمرکز زیادی بر صنایع دستی دارد. محله گاسلامپ به خاطر رستوران ها و شب هایش معروف است.

محبوب ترین عطر زنانه , محبوب ترین پادشاه جهان , محبوب ترین بازیگر ایران

8. دبی

مجله فوربس این شهر را "پایتخت خرید خاورمیانه" نامیده است. خرید کردن در این شهر مالیات ندارد. فراتر از آن اینکه مکان هایی وجود دارد که برای جستجوگران وب هم جالب است: از پیست اسکی سرپوشیده در فروشگاه دبی گرفته تا زمین مسابقه شترها در روز و مسابقه اسب های اصیل در شب در ند الشبا، این شهر را باید ببینید تا باورش کنید.

محبوب ترین آهنگ های خارجی , محبوب ترین اخبار , دانلود محبوب ترین آهنگ های ایرانی

9. نیو اورلئانز

حتماً درباره جشنواره جاز و ماردی گرا چیزهایی شنیده اید، ولی همانطور که بازدیدکنندگان هم می دانند، هر روز در این شهر جشنی برپاست. از موسیقی گرفته تا خرچنگ، تفریحگاه محله فرانسوی و خانه های اربابی دنیای قدیم در منطقه گاردن، باید گفت که این شهر واقعاً جادویی است.

محبوب ترین مطالب اینترنت , نا امن ترین شهرهای جهام , محبوب ترین اماکن ایران توریست ها

10. هنگ کنگ

مسافرت + تفریح برابر است با جهان شهر آسیا. دلیل آن مشخص است: سیستم متروی "عالی"، تاکسی های ارزان و علامت های دو زبانه که باعث می شوند گشت و گذار در این شهر آسان باشد و ارزش جستجو را داشته باشد، از جستجوی بوتیک های محصولات گران تا تایچی در پارک ها.


ویدیو : محبوب ترین شهرهای سال 2012