محاکمه 9 سرنشین کشتی ایرانی در یمن : محاکمه 9 سرنشین کشتی ایرانی در یمن محاکمه9 ...



عکس های کشتی گیر ایرانی , بدنسازی حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی , کشتی گیر ایرانی

محاکمه 9 سرنشین کشتی ایرانی در یمن

محاکمه9 سرنشین یک کشتی ایرانی در دادگاه عدن در جنوب یمن برگزار شد. در این جلسه دادگاه از میان متهمان، 8 نفر تبعه یمن حضور داشتند اما متهم نهم که تابعیت ایرانی دارد؛ حضور نداشت. قرار شد در جلسه بعدی دادگاه متهم ایرانی نیز حاضر باشد.

شفاف: محاکمه9 سرنشین یک کشتی ایرانی در دادگاه عدن در جنوب یمن برگزار شد.

به گزارش شفاف به نقل از روزنامه الزمان، در این جلسه دادگاه از میان متهمان، 8 نفر تبعه یمن حضور داشتند اما متهم نهم که تابعیت ایرانی دارد؛ حضور نداشت. قرار شد در جلسه بعدی دادگاه متهم ایرانی نیز حاضر باشد.

محمد الابیض رئیس دادگاه این 9 نفر را به ارتکاب جرئم جنایی علیه وحدت و یکپارچگی سرزمینی یمن متهم کرد.

این افراد همچنین متهم شده اند که برای آسیب زدن به جایگاه بین المللی یمن و امنیت جامعه این کشور تلاش کرده اند.

قاضی دادگاه نیز گفت که متهمان، از اسناد جعلی استفاده کرده اند.پس از قرائت لایحه اتهامات، با درخواست وکلای متهمان، ادامه جلسه دادگاه به روز 30 آوریل جاری موکول شد.

در این جلسه دادگاه از میان متهمان، 8 نفر تبعه یمن حضور داشتند اما متهم نهم که تابعیت ایرانی دارد؛ حضور نداشت. قرار شد در جلسه بعدی دادگاه متهم ایرانی نیز حاضر باشد.این کشتی ایرانی چند ماه پیش در نزدیکی سواحل یمن توسط نیروهای مرزبانی این کشور توقیف شد.

پس از آن، مقامات یمن مدعی شدند در این کشتی، چند محموله تسلیحات سبک و سنگین کشف و ضبط کرده اند. آنها همچنین دولت ایران را مسؤول این حادثه اعلام کردند اما تهران به شدت این موضوع را رد کرد.

موضوع کشف کشتی حامل سلاح ایران در نزدیکی یمن، روابط دو کشور را به شدت تنش آلود کرد و بارها مقامات صنعا به بهانه این موضوع، اتهاماتی را علیه تهران مطرح کرده اند.

این مسئله همچنین باعث شد یمن شکایت نامه ای را علیه ایران در شورای امنیت سازمان ملل متحد مطرح کرد./شفاف

 

 

 


ویدیو : محاکمه 9 سرنشین کشتی ایرانی در یمن