محاکمه بازیگران جنجالی‌ترین فیلم زورگیری+ تصاویر :   اخبار حوادث - صبح دیروز ...



جنجالی ترین فیلم های سال 94 , جنجالی ترین فیلم ایران , جنجالی ترین فیلم تاریخ سینما

 

اخبار حوادث - صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران صورت گرفت

محاکمه بازیگران جنجالی‌ترین فیلم زورگیری+ تصاویر

بازیگران یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های واقعی زورگیری خونین در پایتخت از سوی پنج قاضی دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

روز 23 خردادماه سال 89 مردی به‌نام «لقمان» مورد حمله دو زورگیر خشن قرار گرفت و در حالی که هدف ضربه‌های چاقوی زورگیر جوان قرار گرفته بود به بیمارستان سوم شعبان انتقال داده شد.

 

وقتی فیلم این صحنه خونین که با موبایل رهگذری شکار شده بود در سطح گسترده‌ای انتشار یافت، دادیار شعبه یکم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تیم ویژه‌ای از مأموران پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران برای ردیابی زورگیران خشن وارد عمل شوند، تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این‌که فیلمی از صحنه زورگیری در زیر پل امین‌حضور به دست مأموران رسید و همین کافی بود جوان بی‌رحم شناسایی شود.

 

«علیرضا» 17 ساله که از مجرمان سابقه‌دار است بعد از فرار، زندگی پنهانی‌داشت تا این‌که با بررسی فیلم صحنه زورگیری، همدستش «میلاد» نیز شناسایی و مشخص شد وی به‌خاطر تصادف در بیمارستان حضرت فاطمه‌‌الزهرا(س) تحت درمان است.

 

با دستگیری «میلاد» مأموران در تحقیقات خویش توانستند «علیرضا» را روز 9 تیرماه 91 در خیابان ارج ردزنی کنند و در حالی که مخفیگاه وی تحت نظر بود جوان دیگری سوار بر موتور سراغ «علیرضا» رفت و آنها زمانی که مأموران را پیش روی خود دیدند پا به فرار گذاشتند.

 

تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شد و مأموران با شلیک به پای «علیرضا» مانع فرار آنان شدند.«میلاد» که پشت فرمان موتور بود به مأموران گفت: به‌دنبال «علیرضا» آمده بودم تا با هم دست به کیف قاپی بزنیم که دستگیر شدیم.

 

با دستگیری اعضای این باند روز 17 آذرماه سال جاری جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد اما به‌دلیل حضور نداشتن متهم ردیف اول -علیرضا- که در زندان به‌خاطر درگیری زخمی شده بود و شاکی اصلی پرونده، جلسه رسیدگی به روز دیگری موکول شد.روز 19 اسفند ماه «علیرضا» همراه با دو همدستش که «میلاد» نام دارند وارد شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران شدند.

 

لقمان» به همراه چند طعمه دیگر اعضای این باند در دادگاه حضور داشتند. وی به قاضی عبدالهی و چهار قاضی مستشار دیگر گفت: روز حادثه از لاهیجان به تهران آمدم و در میدان امام‌حسین(ع) سوار بر موتور متهم ردیف سوم که «میلاد» نام دارد شدم و زمانی‌که زیر پل امین‌حضور رسیدیم، وی سرعت موتورش را کم کرد و همان لحظه دو جوان سوار بر موتور به ما نزدیک شدند و قصد قاپیدن کیفم را داشتند که از موتور پیاده شدم و متهم ردیف اول نیز با چاقویی که در دست داشت از موتورش پیاده و با هدف قراردادن من قصد گرفتن کیفم را داشت که بعد‌از 12 ضربه موفق نشد و سوار بر موتور پا به فرارگذاشت.

 

وی افزود: داخل کیفم فقط مدارک بود و اگر می‌گفتند پول می‌خواهیم به آنها می‌دادم.«لقمان» درباره پیک موتوری گفت: 99 درصد اطمینان دارم متهم ردیف سوم همان جوان پیک موتوری است.«علیرضا» که از سوی دیگر طعمه‌هایش شناسایی شده برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت: روز حادثه در حالت عادی نبودم و با «میلاد» بودم که کیف راننده موتوری وسوسه‌مان کرد و «میلاد» با دادن چاقویش به من خواست با زخمی کردن مرد مسافر کیفش را بدزدیم.

 

وی افزود: در دیگر سرقت‌ها نقشی نداشتم و نخستین بار بود که دزدی می‌کردم!«میلاد» متهم ردیف دوم نیز گفت: چاقو برای خود «علیرضا» بود و تنها نقش موتوری را داشتم و رانندگی می‌کردم و قبول دارم در دیگر سرقت‌ها نیز حضور داشته‌ام.

 

متهم ردیف سوم نیز که «میلاد» نام دارد، گفت: من در روز سرقت سر کارم بودم و برای اثبات حرف‌هایم نیز چند شاهد دارم و هیچ وقت پیک موتوری نبودم و مرد مسافر اشتباه می‌کند.بنابراین گزارش، قاضی عبدالهی همراه با چهار قاضی مستشار دیگر در دادگاه بعد‌از شنیدن دفاعیات زورگیران خشن وارد شور شده‌اند. 

 

معرفی بازیگران کامل ایرانی و هندی فیلم سلام بمبیی تصاویر , تصاویر و عکسهای بازیگران ایرانی و هندی فیلم سلام بمبیی فیلم , مهم ترین فیلم های هالیوودی در پاییز 2016 تصاویر

اخبار حوادث - شبکه ایران

 


ویدیو : محاکمه بازیگران جنجالی‌ترین فیلم زورگیری+ تصاویر