مجید صالحی: تا مدتی نمی خواهم بازیگری کنم : مجید صالحی: تا مدتی نمی خواهم بازیگری ...



مجید صالحی , مجید صالحی و همسرش , همسر مجید صالحی

مجید صالحی: تا مدتی نمی خواهم بازیگری کنم

مجید صالحی که علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، عرصه ی کارگردانی را هم تجربه کرده است، می گوید که تا مدتی تصمیم ندارد در سینما و تلویزیون کار بازی انجام دهد، مگر اینکه با نقشی متفاوت و نو به میان مردم بیاید.

این بازیگر و کارگردان درباره ی کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون، گفت: فعلا تا مدتی تصمیم گرفته ام کار بازی در سینما و تلویزیون را انجام ندهم، چرا که دلم می خواهد این بار با نقشی نو و متفاوت به میان مردم بیایم. حتی چندین بار هم پیش آمده که برای بازی در کارهای جدید تلویزیون و سینما تا پای گریم هم پیش رفتم، اما ادامه ندادم و قبول نکردم که ایفای نقش کنم.

پیشنهاد به شبکه های تازه تاسیس تلویزیون مستلزم آگاهی کافی است

کارگردان سریال طنز «سه در چهار» در ادامه در پاسخ به پرسشی درباره ی عملکرد شبکه ی تماشا (شبکه سریال)، اینگونه بیان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه هنوز این شبکه را تماشا نکرده ام، بنابراین نمی توانم درباره ی آن قضاوت کنم و یا پیشنهادی بدهم؛ چرا که ارائه ی پیشنهاد به چنین شبکه ای مستلزم آگاهی و دنبال کردن برنامه هایش است که من چون ندیده ام نمی توانم پیشنهاد خاصی بدهم.

مجید صالحی در پایان گفت وگوی خود با ایسنا عملکرد شبکه آی فیلم را خوب دانست و گفت: به نظرم شبکه آی فیلم طی این مدتی که راه اندازی شده است، توانسته جای خودش را در میان مردم باز کند و حتی به جرأت می توان گفت این شبکه از سایر شبکه های سراسری مخاطبان بیشتری پیدا کرده است و این یک اتفاق خوبی است/ایسنا

 


ویدیو : مجید صالحی: تا مدتی نمی خواهم بازیگری کنم