مجیدی: الگوی فوتبالی من نیکبخت بود : بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: من ...


بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: من به دنبال نشان دادن چهار یا شش نبوده و نیستم و تنها به فوتبالم فکر می‌کنم. خبرگزاری تسنیم: میثم مجیدی در مورد حضورش در تیم استقلال، اهدافی که در این تیم دنبال می‌کند، الگوهای فوتبالی‌اش و ... صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

* جو استقلال را چطور دیدی؟

فکر می‌کردم جو سنگینی در استقلال باشد، اما با حضور بزرگ‌تر‌های تیم جو خیلی خوبی بر آن حاکم است. همه اعضای تیم در تلاش هستند تا با انجام تمرینات خوب، تیم قدرتمندی را راهی مسابقات کنیم.

* چرا فکر می‌کردی جو استقلال سنگین باشد؟

نام استقلال بزرگ است و به خاطر فشارهایی که به بازیکنان جدید وارد می‌شود، جو را سنگین تجسم کرده بودم، اما چنین چیزی را ندیدم و تا الان همه چیز خوب پیش رفته است.

* فکر می‌کنی بتوانی در استقلال جا بیفتی؟

همه تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام دهم و برای رسیدن به شرایط مطلوب و انجام بازی‌های خوب همه کار انجام می‌دهم.

* اما بازیکنان زیادی به استقلال آمدند و نتوانستند خودشان را با شرایط این تیم وفق دهند و خیلی زود جدا شدند ...

زمانی که با استقلال قرارداد بستم به پرویز مظلومی گفتم که تنها به فوتبالم فکر خواهم کرد. قبول دارم که استقلال هواداران بی‌شماری داشته و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، اما همانطور که گفتم تلاش می‌کنم بهترین بازی‌ها را برای استقلال انجام دهم. خدا همیشه به من لطف داشته و اطمینان دارم که می‌توانم به استقلال کمک کنم.

* آیا تو هم جزو آن دسته بازیکنانی هستی که از بچگی طرفدار استقلال یا پرسپولیس بوده‌اند؟

من به دنبال نشان دادن چهار یا شش نبوده و نیستم و تنها به فوتبالم فکر می‌کنم. تمام فکر و ذکرم فوتبال است نه این مسائل.

* الگوی فوتبالی خاصی داشته‌ای؟

در سال‌های گذشته الگوی فوتبالی من علیرضا نیکبخت‌واحدی بود و سبک بازی او را دوست داشتم، اما الان در ایران الگوی خاصی ندارم. در اروپا هم از سبک بازی مارسلو و آلبا خوشم می‌آید. البته طرفدار بارسلونا و رئال مادرید نیستم و تنها از سبک بازی این دو بازیکن خوشم می‌آید.

* نظرت در مورد دربی تهران چیست؟

سال گذشته دربی اهواز را که در قیاس با دربی تهران، کوچک است تجربه کردم، اما خیلی دوست دارم حضور در دربی را تجربه کنم و بتوانم در آن روز بازی خیلی خوبی را انجام دهم.


ویدیو : مجیدی: الگوی فوتبالی من نیکبخت بود