مجلس قطعا به صالحی رای اعتماد می دهد :         كوثری: مجلس قطعا به صالحی رای ...



 

 

 

نتیجه رای اعتماد مجلس به وزرا , مجلس رای اعتماد , نتیجه رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی

 

كوثری:

مجلس قطعا به صالحی رای اعتماد می دهد

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی قطعا به 'علی اكبر صالحی' برای تصدی وزارت امور خارجه رای اعتماد خواهند داد.

'اسماعیل كوثری' در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به حضور فعال صالحی در سازمان انرژی اتمی و فعالیت هایی كه او در این مدت به عنوان سرپرست وزارت امورخارجه انجام داده است قطعا رای اعتماد مجلس را كسب می كند.

كوثری ادامه داد: اكثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی صالحی را گزینه مناسبی برای وزارت امورخارجه می دانند و به او رای اعتماد خواهند داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: علی اكبر صالحی توانایی برعهده گرفتن پست وزارت امورخارجه را دارد.

محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهوری روز یكشنبه در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی، علی‌اكبر صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه معرفی كرد.

در این نامه آمده است: 'با استعانت از ذات اقدس الهی و با احترام به پیشگاه ملت بزرگ ایران و نمایندگان معزز مردم، در اجرای اصول 87 و 134 قانون اساسی، جناب آقای دكتر علی‌اكبر صالحی را به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می نمایم'.

علی لاریجانی در پی دریافت این نامه اظهار داشت بر این اساس هفته آینده این مساله در دستور كار قرار می‌گیرد و سوابق ایشان بین نمایندگان توزیع می‌شود...../تحلیل:ایرنا


ویدیو : مجلس قطعا به صالحی رای اعتماد می دهد