مجلس جای افراد بی ادب و بی حیا نیست : این سخنان به حدی وقیحانه و جنسی است که ...


این سخنان به حدی وقیحانه و جنسی است که در هیچ محفل خانوادگی یا رسمی که حداقل های حیا، ادب و احترام در آن باشد، نظایر آن گفته و شنیده نمی شود. عصر ایران: این سخنان به حدی وقیحانه و جنسی است که در هیچ محفل خانوادگی یا رسمی که حداقل های حیا، ادب و احترام در آن باشد، نظایر آن گفته و شنیده نمی شود.

انتشار اظهارات بی شرمانه و بی ادبانه یک نماینده مجلس، نه فقط موجی از تأسف را در جامعه پدید آورد، بلکه یک شرمساری ملی را رقم زد.

سخنان نادر قاضی پور که در یک جمع انتخاباتی و علنی مطرح شده ، به حدی زشت و زننده است که باید مراقب بود آنچه گفته، از خانواده ها دور نگه داشته شود چرا که ایرانی جماعت، حرمت اخلاق، حیا و ناموس را همچنان پاس می دارد، ولو آن که یک نماینده مجلس، چنین نباشد.

این سخنان به حدی رکیک، وقیحانه و جنسی است که در هیچ محفل خانوادگی یا رسمی که حداقل های حیا، ادب و احترام در آن باشد، نظایر آن گفته و شنیده نمی شود ولی این نماینده در سخنرانی عمومی اش آنها را با افتخار بر زبان رانده است.

هر چند که نمی توان و نباید همه آنچه این نماینده بی ادب بر زبان رانده است را منتشر کرد ولی اجمالاً او در این سخنرانی از "بی ادبی زشت و غیر قابل ذکر جنسی اش به یک نماینده دیگر در دستشویی" خبر داده و با افتخار جزئیات آن را برای حضار شرح داده است!

او همچنین در سخنرانی اش جوک رکیک جنسی هم درباره ختنه پسر و گریه دختر می  گوید و سپس در توهین بی شرمانه به زنان، می گوید: مجلس جای زنان نیست. اگر زنان را به مجلس بفرستید، سرشان ( ... ) و آن وقت آبرویتان می رود!

این سخنان در حالی است که در حوزه انتخابیه ارومیه، تعدادی از رقبای وی زن بودند.

او البته سایرین را نیز از بی ادبی های خود محروم نمی کند و با گفتن این که مجلس جای کره الاغ ها" نیست، بی ادبی هایش را ادامه می دهد.

نماینده ای که حتی حرف زدن مؤدبانه و مطابق با استانداردهای اولیه اخلاقی را بلد نیست و مردانگی را در یک سری مسائل جنسی غیراخلاقی و غیرشرعی تعریف می کند و آنقدر به این مسأله می بالد که آن را در با افتخار توضیح می دهد، هرگز شایسته حضور در خانه ملت نیست چرا که مجلس عصاره فضائل ملت است و هر نماینده، طبق قانون، نه فقط نماینده یک شهر که نماینده کل مردم ایران است و قطعاً چنین ادبیات بی شرمانه و غیر اخلاقی، ادبیات مردم با فرهنگ ارومیه و نیز مردم سایر نقاط ایران نیست.

این، ادبیات معدودی لات و لمپن و اراذل و اوباش است که جایشان در مجلس شورای اسلامی نیست.

از دستگاه قضایی انتظار می رود این بی اخلاقی آشکار که علناً عفت عمومی جامعه را هدف قرار داده مورد رسیدگی جدی قرار دهد، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نیز این رفتار را طبق ماده 2 قانون این هیأت بررسی کند و نمایندگان مجلس دهم نیز در بررسی اعتبارنامه ها، این موضوع را که قرار است فردی با چنین مختصات ضداخلاقی و رفتارهای خلاف شأن و ادب، در خانه ملت باشد، مد نظر قرار دهند.

مجلس، هم جای مردان است و هم جای زنان اما هرگز جای افراد بی ادب و بی حیا نیست.


ویدیو : مجلس جای افراد بی ادب و بی حیا نیست