مجسمه های "کره" ای +عکس : کره یکی از خوراکی هایی است که همیشه هنگام صبحانه ...



کره یکی از خوراکی هایی است که همیشه هنگام صبحانه از آن استفاده می کنیم.این خوراکی خوشمزه فواید مختلفی برای بدن دارد و البته از جمله خوراکی های محبوب در تمام دنیا است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، با وجود اینکه "کره" خوراکی بسیار محبوبی است در بین هنرمندان نیز ارزش خاصی دارد و  آن ها با استفاده از "کره" کارهای جالبی انجام می دهند.

" Vipular Athukorale" اهل آلمان، هنرمندی است که علاقه خاصی به ساخت مجسمه با کره دارد و تا به حال مجسمه های مختلفی از جنس کره ساخته است.

او هفته گذشته توانست در المپیک هنرهای غذایی به مقام قهرمانی برسد. این مسابقات هر 4 سال یه بار در آلمان برگزار میشود و هنرمندان بزرگی از سراسر دنیا در آن شرکت می کنند.


 مجسمه آزادی , مجسمه سازی , مجسمه

 این هنرمند 49 ساله میگوید برای اینکار من به یک چاقوی بسیار تیز احتیاج دارم تا بتوانم به کمک آن جزئیات بیشتری را در مجسمه هایم ایجاد کنم.

او که در ابتدا یک سراشپز بوده است می گوید نزدیک به 30 سال پیش شروع به مجسمه سازی با کره کردم و البته در این مدت مجسمه ای زیادی ساخته و برخی از آن ها را نیز مجبور شده ام که بخورم.

او البته این کار را بسیار سخت می داند چرا که باید برای برخی از آن ها بیش از چند ماه وقت صرف کند. همچنین این هنرمند می گوید نگهداری از این مجسمه ها مشکل است چرا که باید هر کدام آن ها را در پلاستیک های مخصوص و دور از نور آفتاب و گرما قرار داد تا دوام بیاورند.

 مجسمه ابوالهول , خمیر مجسمه سازی , شهر مجسمه ها

 مجسمه فردوسی , مجسمه های هیچ , مجسمه بودا

 مجسمه مسیح , مجسمه داوود , مثل مجسمه مهدی یراحی

 منبع:yjc.ir

 


ویدیو : مجسمه های "کره" ای +عکس