مجازات های یک دختر ۱۹ ساله که یک محله از مشهد را بهم ریخت :  اخبارحوادث - مجازات ...



 اخبارحوادث - مجازات های یک دختر ۱۹ ساله که یک محله از مشهد را بهم ریخت

کیفرخواست پرونده دختر ۱۹ ساله ای که با کشف حجاب و انجام حرکات نمایشی با خودرو حدود ۴۵دقیقه یک منطقه از شهر مشهد را به هم ریخته بود به اتهام اخلال در نظم عمومی و ۴عنوان اتهامی دیگر صادر شد.

دقایق اولیه بامداد یازدهم مهر اهالی ساکن در بولوار هاشمیه مشهد با صدای دلخراش کشیده شدن لاستیک خودرو روی آسفالت خیابان از خواب پریدند، دختر جوان ام وی ام سواری با کشیدن ترمز دستی خودرو در حال حرکت و انجام حرکات نمایشی آسایش شهروندان را سلب کرده بود که ماموران سپاه ناحیه حمزه (ع) وارد عمل شدند و دختر جوان را در حالی که کشف حجاب کرده بود دستگیر کردند.

در بازرسی از خودروی این دختر، مقادیری موادمخدر صنعتی و آلات و ادوات استعمال آن کشف شد و پرونده متهم در شعبه ۹۰۴ مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت. بررسی سوابق این دختر ۱۹ساله مشخص کرد که وی قبلا به اتهام رابطه نامشروع مجازات شده است.

همچنین تحقیقات بیشتر نشان داد که وی در شب حادثه مشروبات الکلی نیز مصرف کرده است. متهم این پرونده با صدور قرار قانونی از سوی قاضی حیدری روانه زندان شد تا بررسی های بیشتری درباره اقدامات مجرمانه وی انجام شود.

پس از تکمیل تحقیقات قضایی، کیفرخواست پرونده وی به اتهامات اخلال در نظم عمومی، کشف حجاب، مصرف موادمخدر، نگهداری موادمخدر و آلات و ادوات استعمال آن و همچنین مصرف مشروبات الکلی از سوی نماینده دادستان صادر شد و دختر جوان به زودی در دادگاه پای میز محاکمه می نشیند.


 اخبارحوادث - خراسان


ویدیو : مجازات های یک دختر ۱۹ ساله که یک محله از مشهد را بهم ریخت