مجازات مرگ برای عاملان قتل مرد میانسال / ازدواج زن و مرد خیانتکار پس از جنایت :



جنایت هولناک در یافت آباد برای ازدواج بادختر موردعلاقه , دعا برای ازدواج , فال انبیا برای ازدواج

مجازات مرگ برای عاملان قتل مرد میانسال / ازدواج زن و مرد خیانتکار پس از جنایت

زن خیانتکار که پس از اجرای نقشه قتل شوهرش با قاتل او ازدواج کرده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد. همدست این زن نیز به اعدام محکوم شده است.

به گزارش مهر، در این پرونده پری متهم است 11 دی ماه سال 84 با همدستی مردی به نام غدیر همسر خود را در شهرستان ملارد به قتل رسانده است.

متهمان پرونده پس از قتل احمد، جسد او را مثله کرده و در یک کانال آب در خیابان ابوذر تهران رها کردند. عاملان این جنایت بعد از قتل مرد جوان با یکدیگر ازدواج کرده که حاصل این ازدواج یک پسر است.

چندی قبل به اتهامات زن و مرد جوان در شعبه 74 دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی رسیدگی شد.

در ابتدای این جلسه اولیای دم مقتول برای عاملان جنایت تقاضای قصاص کردند. سپس پری در جایگاه قرار گرفت و با رد اتهامش گفت: من سال 68 با احمد ازدواج کردم او سال 83 می خواست برای کار به بندرعباس برود که با پادرمیانی پدرشوهر سابقم از این تصمیم خود منصرف شد. اواخر سال 84 او به طور ناگهانی برای کار به بندرعباس رفت و از آن به بعد تماسش با ما قطع شد. حتی سه بار برای یافتن احمد عکسش را در روزنامه ها چاپ کردم.

 

فرد ناشناسی نیز با خانواده پدرشوهر سابقم تماس گرفت و مدعی شد احمد در بندرعباس مشغول کار است. حدود 5 ماه پس از ناپدیدشدن شوهرم، با غدیر ازدواج کردم که حاصل آن یک پسربچه می باشد.

در ادامه جلسه دادگاه، دختر مقتول با رد ادعاهای مادرش، گفت: مادرم غدیر را قبل از اینکه پدرم ناپدید شود به خانه مان می آورد و مدعی بود قرار است قاتل پدرم با خاله ام ازدواج کند.

پری در خصوص اظهارات دخترش گفت: حرف های او را قبول ندارم و من قبل از ناپدید شدن همسرم هیچ ارتباطی با غدیر نداشتم.

در ادامه جلسه دادگاه غدیر در جایگاه قرار گرفت که او نیز با رد اتهاماتش گفت: من و احمد با هم دوست بودیم حتی یک بار من در یک درگیری چاقو خوردم که احمد مرا به بیمارستان برد. او خیلی مهربان بود پس چطور می توانم دست به قتلش زده باشم.

رئیس دادگاه: شما اقرار کرده اید که پس از قتل، جسد را مثله کرده و در یک کانال آب در خیابان ابوذر تهران انداخته اید.

غدیر: این اعترافات تحت فشار بازجویی بود.

رئیس دادگاه: در بخشی از اعترافاتت اعلام کرده ای احمد را با همدستی یک فرد افغانی به نام بهزاد به قتل رسانده ای، در این باره چه توضیحی داری؟

غدیر: به خاطر دشمنی که با بهزاد داشتم این دروغ را مطرح کردم.

در ادامه جلسه، رئیس دادگاه محاکمه را غیرعلنی کرد تا به دیگر اتهامات متهمان رسیدگی شود .

پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه وارد شور شده و غدیر و پری را به اتهام مشارکت در قتل عمدی به قصاص محکوم کردند.
/مهر


ویدیو : مجازات مرگ برای عاملان قتل مرد میانسال / ازدواج زن و مرد خیانتکار پس از جنایت