مجازات برای كوتاه كردن مو :   یك دختر نوجوان آمریكایی به اتهام كوتاه كردن موی ...



اشد مجازات برای خفاش شب جهرم , بهترین مجازات برای خیانت , مجازات وحشیانه داعش برای روزه نگرفتن تصاویر

 

یك دختر نوجوان آمریكایی به اتهام كوتاه كردن موی یك بچه، توسط قاضی به تحمل چند مجازات محكوم شد.

 

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، در ایالات متحده هنگامی كه پای تنبیه كردن نوجوانان و اشباهات كودكانه آنها پیش می آید، كسی شوخی ندارد.

 

این واقعیت یك بار دیگر در مورد كیوتن لوپان،‌دختر بچه 13 ساله به اثبات رسید. كیتون به همراه دختر هم سن و سال خود به یك فست فوود رفته بودند كه ناگهان یك دختربچه سه ساله با موهای زیبای فرفری را مشاهده می كنند. در این هنگام، كیتون فقط برای شیطنت تصمیم می گیرد موهای فرفری كودك سه ساله  را كوتاه كند.

 

مادر دخترك با مشاهده این صحنه تصمیم به شكایت از نوجوان 13 ساله گرفته و قاضی دادگاه چندین مجازات برای این شیطنت كودكانه تعیین می كند: 30 ماه زندان در یك مركز تادیبی برای افراد نابالغ ، یك جریمه  و 276 ساعت كار اجباری عام المنفعه. مجازاتی سنگین كه قطعا دختر 13 ساله را برای  همیشه از تكرار چنین شیطنتی هایی باز خواهد داشت.

 

با این حال، قاضی در مورد یكی از مجازات ها پیشنهادی به كیتون داد. قاضی گفت در صورتی كه  كیتون حاضر شود در جلسه دادگاه  در حضور مردم موهایش را كوتاه كنند 276 ساعت كار اجباری عام المنفعه او را به 150 ساعت تقلیل خواهد داد.

 

والری برونو مادر كیتون بدون لحظه ای  تردید پیشنهاد قاضی را پذیرفت. اما چند روز بعد وی به دلیل شرایط تحقیر آمیز از قاضی دادگاه شكایت كرد.

 

این ماجرا سروصدای زیادی در آمریكا و رسانه های این كشور ایجاد كرده است. مادر كیتون در گفت و گو با دیسرت نیوز گفت: چشم در مقابل چشم، دندان در مقابل دندان، شیوه ای مناسب برای آموزش تفاوت میان خوبی و بدی  نیست.

 

با این حال، مادر دختربچه سه ساله كه كیتون موهایش را كوتاه كرده بود به نوبه خود عقیده دارد كه مجازات متناسب با جرم بوده و عدالت اجرا شده است. مترجم: بهرام افتخاری.... /جام جم آنلاین


ویدیو : مجازات برای كوتاه كردن مو