مثله کردن دوست معتاد پس از جنایت در باغ صفادشت/ تجدید جلسه محاكمه قاتل :



جلسه محاكمه مرد جوانی كه متهم از دوست خود را در باغ به قتل رسانده است، به خاطر عدم حضور شاهد تجدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  روز دوم آذر سال 91 ماموران پلیس صفادشت در جریان كشف جسد یك مرد در خیابان قرار گرفتند و با حضور در صحنه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد كه مرد جوانی كشته شده و جسدش مثله شده است.

در ادامه كارآگاهان تجسس های خود را آغاز كردند و دریافتند كه قربانی مردی در باغ یك مرد در همان اطراف ساكن بوده است. برای همین ماموران به سراغ صاحب باغ كه دوست مقتول هم بود رفتند و او را تحت بازجویی قرار دادند. او در ابتدا منكر هرگونه دخالت در قتل شد و گفت: مقتول دوستم بود و با من زندگی می كرد. ولی روز حادثه از باغ رفت و دیگر بازنگشت.

اما با وجود این اظهارات چند شاهد به ماموران گفتند كه مقتول با صاحب با درگیری داشته و صاحب باغ قصد داشت او را از خانه بیرون كند. بنابراین متهم بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و اینبار اظهارات تازه ای را مطرح كرد.

وی گفت: مقتول معتاد به مواد مخدر بود و حالت طبیعی نداشت. برای همین می خواستم او را از خانه ام بیرون كنم. شب حادثه وسایل او را جمع كردم و می خواستم از خانه ام بیرونش كنم، اما او به من ناسزا گفت و من هم چند ضربه سیلی و مشت به صورتش زدم. او هم رفت خوابید. اما وقتی صبح از خواب بیدار شدم، فهمیدم كه مرده، من هم از ترسم جنازه اش را به خیابان انداختم. اما او را من نكشتم.

با اظهارات این مرد او صبح روز گذشته قرار بود، در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاكمه شود، اما با به خاطر عدم حضور شاهدان، این جلسه تجدید شد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران 


ویدیو : مثله کردن دوست معتاد پس از جنایت در باغ صفادشت/ تجدید جلسه محاكمه قاتل