متولدین ماه های مختلف چه رنگ لاکی بزنند؟ : متولد چه ماهی از سال هستید، فروردین، ...


متولد چه ماهی از سال هستید، فروردین، مهر یا اسفند؟ آیا می دانید رنگ لاک مربوط با ماه تولد شما چیست؟ اگر می خواهید بدانید که کدام رنگ برای دست های شما مناسب است، با ما همراه باشید.



پادشا - ترجمه از پردیس بختیاری: متولد چه ماهی از سال هستید، فروردین، مهر یا اسفند؟ آیا می دانید رنگ لاک مربوط با ماه تولد شما چیست؟ اگر می خواهید بدانید که کدام رنگ برای دست های شما مناسب است، با ما همراه باشید.

فروردین: جیگری

ازدواج متولدین سالهای مختلف , رنگ متولدین ماههای مختلف , خصوصیات متولدین سال های مختلف

شما می توانید خودتان را با هر شرایطی وقف دهید، دوستان تان نیز این خصوصیت شما را تحسین می کنند. شما احتیاج به رنگ های جسورانه و ماجراجویانه دارید. با این رنگ ناخن بیشتر از همیشه به چشم خواهید آمد.


اردیبهشت: سبز نعناعی

متولدین سال های مختلف , تغذیه مناسب برای متولدین ماه های مختلف , طالع بینی ازدواج متولدین ماه های مختلف با هم

این رنگ انرژی زا و آرامبخش صبر و شخصیت منحصر بفرد شما را نشان می دهد. شما برای افرادی که به آنها علاقه دارید، هر کاری می کنید و از بحث کردن با افرادی که شما را نقد می کنند نیز بیزارید.


خرداد: رنگین کمانی

به متولدین ماه های مختلف چه هدیه ای بدهیم؟ , هزینه ی زندگی در شهرهای مختلف , مختلف

شما فردی هستید که مدام در حال تغییرید بنابراین به رنگی احتیاج دارید که با شخصیت شما جور در آید. شما به خوبی می دانید که چگونه با اطرافتان هماهنگ شوید بنابراین لاکی که سایه روشن های مختلفی داشته باشد برای دست های تان بسیار برازنده است.


تیر: قرمز روشن

خصوصیات متولدین مهر , خرید سربازی متولدین 70 , متولدین آبان

شما عاشق فیلم های قدیمی هالیوود هستید، محبوبیت و صبوری شما زبانزد خاص و عام است. یک لاک قرمز رنگ کلاسیک کاملا برازنده شماست.


مرداد: متالیک

متولدین ماه ها , متولدین مهر , متولدین فروردین

شما عاشق هیجان هستید به همین دلیل باید لاکی درخشان به ناخن هایتان بزنید تا مثل شخصیت تان بدرخشد. از آنجا که شما فردی خلاق هستید، این رنگ لاک با روحیه شما سازگار است.


شهریور: صورتی پخته

متولدین آذر , مدل های مختلف ماساژالت تناسلی مرد , متولدین شهریور

این رنگ فروتنی شما را نشان می دهد. از آنجا که شما فردی متعادل هستید، این رنگ ملایم برای دست هایتان بسیار مناسب است. شما از بی نظمی بیزارید و این رنگ با آرامشی که دارد بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.


مهر: آبی

بلیط ارزان قیمت به شهرهای مختلف روسیه , متولدین دی ماه زن , متولدین مرداد

صداقت و درستی شما در تمام کارها و رفتارهایتان مشهود است به همین دلیل است که به رنگ آبی تمایل دارید. رنگ آبی آرامش بخش است و با رابطه عاشقانه شما جور در می آید. کافیست به دست هایتان نگاه کنید و از آن لذت ببرید.


آبان: بنفش

متولدین اردیبهشت , متولدین بهمن , متولدین کدام ماه جذابترند

شما احتیاج به رنگی تیره و رمزآلود دارید. اما به جای مشکی و خاکستری، بنفش را ترجیح می دهید. این رنگ پر از انرژی است و برای روزهای آفتابی و به همان نسبت روزهای سرد سال جان می دهد.


آذر: زرد

خصوصیات متولدین آذر , متولدین دی ماه , سرعت اینترنت کشور های مختلف

رنگی که شما برای ناخن های خود انتخاب می کنید باید خنده را بر لب همه بنشاند. از آنجا که شما فردی با اعتماد به نفس و مهربان هستید، این رنگ با روحیه شما سازگار است و می تواند انتخاب مناسبی به جای قرمز و صورتی برایتان باشد.


دی: بنفش کمرنگ

خصوصیات متولدین شهریور , لاکی بامبو , خصوصیات متولدین اردیبهشت زن

شما به رنگی احتیاج دارید که با تمام چیزهای اطراف حتی با قرارهای کاری و دوستانه تان نیز سازگار باشد. بنفش کمرنگ رنگ آرامی است که شما را از کسالت در می آورد.


بهمن: فیروزه ای

رنگ‌های مختلف ادرار نشانه چیست؟ , خصوصیات متولدین بهمن , متولدین اسفند

شما فرد مستقلی هستید که به مد اهمیتی نمی دهید. ترجیح می دهید لباس هایتان را با سلیقه خودتان ست کنید. این رنگ به شما ظاهری جذاب می دهد.


اسفند: صورتی کمرنگ

متولدین کدام ماه شهوتی ترند , اعزام به خدمت متولدین 1377 , سبک های مختلف پذیرایی و سفره آرایی در جهان

شما فردی عاشق پیشه هستید که به دیگران و نیازهایشان اهمیت زیادی می دهید. روحیه مهربان و دلسوزانه شما باعث می شود که رنگ های پاستلی مانند صورتی را به دیگر رنگ ها ترجیح دهید.


ویدیو : متولدین ماه های مختلف چه رنگ لاکی بزنند؟