متهم: راز جنایت را در گوشی همسرم پیدا کنید : اخبار حوادث - متهم: راز جنایت ...



اخبار حوادث - متهم: راز جنایت را در گوشی همسرم پیدا کنید

جوان که به قتل همسرش متهم شده است قبل از فرار از صحنه جرم به مادرش گفت: اگر پلیس آمد بگویید راز جنایت در گوشی تلفن همسرم پیدا می شود!

به گزارش خراسان، عقربه های ساعت به دوازده شب جمعه گذشته نزدیک می شد که مشاجره ای بین زوجی در منزل مسکونی شان در گرفت. آن شب نزدیکان زوج جوان نیز مهمان خانه آن ها بودند. درحالی که مشاجره لفظی بین آنها شدت گرفته بود یکی از مهمانان فرزند کوچک آنها را بیرون برد. در این هنگام جوان ۳۰ساله که از شدت عصبانیت فریاد می کشید در یک لحظه روسری همسرش را به دور گردن او پیچید و محکم گره زد.

 

لحظاتی بعد پیکر بی جان زن ۲۵ساله روی زمین افتاد و هنگامی که مادر او دوباره داخل اتاق آمد با «صحنه مرگ» روبه رو شد. مرد که دیگر چاره ای جز فرار نداشت با سرعت لباس هایش  را پوشید و قبل از آن که از محل جرم بگریزد خطاب به مادرش گفت: اگر پلیس آمد بگویید راز جنایت در گوشی همسرم پیدا می شود! او درحالی که این جمله را بر زبان می راند دو فرزند کوچکش را تنها گذاشت و به مقصد نامعلومی گریخت.

این گزارش حاکی است: دقایقی بعد وقتی ماموران کلانتری شهید رجایی در پی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ به محل وقوع قتل واقع در خیابان حر ۱۳ رفتند با جسد بی جان زن ۲۵ساله روبه رو شدند. آنان با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به قاضی «موحدی راد» (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور شبانه مقام قضایی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

 

جراحت سطحی که روی پیشانی مقتول وجود داشت حاکی از آن بود که متهم قبل از آن که او را با روسری خفه کند ضربه ای با شیء  سخت به پیشانی او وارد کرده بود. بررسی های بیشتر نشان داد که متهم به موادمخدر اعتیاد دارد و از طریق جمع آوری ضایعات مخارج اعتیاد و زندگی اش را تامین می کرده است.

بنابراین گزارش، وقتی مادر جوان مذکور ماجرای «گوشی تلفن» را به قاضی ویژه قتل عمد گفت پدر مقتول که در محل حضور داشت عنوان کرد: این ها تهمت است! اما وقتی گوشی تلفن همراه و پیامک های آن مورد بررسی قرار گرفت مشخص شد که پیام هایی عاشقانه از این گوشی رد و بدل شده است به همین خاطر قاضی «موحدی راد» دستور دستگیری فردی را که شماره تلفن وی در گوشی مقتول وجود داشت صادر کرد.

این گزارش حاکی است: روزگذشته ماموران انتظامی جوانی را که پیام هایی بین او و مقتول رد و بدل شده بود دستگیر کردند. تحقیقات پلیس درباره این پرونده جنایی در حالی ادامه دارد که با توجه به سرنخ های موجود احتمال می رود متهم به قتل فراری به زودی در چنگ قانون گرفتار شود.
 اخبار حوادث - خراسان


ویدیو : متهم: راز جنایت را در گوشی همسرم پیدا کنید