مبلمان کلاسیک آکومه : مبلمان کلاسیک آکومه با بیش از 60 سال تجربه در ساخت و ...


مبلمان کلاسیک آکومه با بیش از 60 سال تجربه در ساخت و شناخت کامل سبکها و فضاها و ترکیب هنر و تکنولوژی و با هدف گسترش استفاده صحیح فرهنگ دکوراسیون آماده پذیرش و انجام پروژه های معماری داخلی و دکوراسیون از تهیه نقشه ، طراحی و اجرا توسط متخصصین و هنرمندان را است.

مبلمان کلاسیک آکومه فعالیت خود را از سال 1333 با تولید مبلمان منزل و اداری در سبکهای  کلاسیک و  مدرن در تهران آغاز نموده و در طی این سالها نسبت به پیشرفت و مدرنیزه کردن و طراحی های متفاوت و به روز در بهتر کردن کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود، نهایت تلاش را به عمل آورده و استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و مراعات اصول و استانداردها را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

مبلمان کلاسیک , مبلمان کلاسیک ایتالیایی , مدل مبلمان کلاسیک


 ترکیب مبلمان کلاسیک و مدرن , تاریخ و سبک های مبلمان از کلاسیک تا مدرن و روستیک , تاریخ و سبک های مختلف مبلمان از کلاسیک تا مدرن و روستیک

همچنین از سال 1376 فعالیت نمایشگاهی خود را در سطح گسترده آغاز نمود و با پشتوانه 10 سال تجربه مدیریت مجموعه ، این نام تجاری به سرعت جایگاه خود را در اجتماع پیدا کرده و توانسته مخاطبان بسیاری را به سوی خود جذب کند. بدیهی است تمامی این موفقیت و پیشرفت مرهون الطاف خداوند و پشتیبانی و حمایت مردم عزیزمان می باشد.

بهترین برند مبلمان کلاسیک , مبلمان کلاسیک رنگ سبزآبی , مبلمان کلاسیک ایتایی

مبلمان کلاسیک ایتالیلیی , مبلمان کلاسیک ایتابیایی , مبلمان کلاسیک دایتالیتیی

مبلمان اداری , مبلمان اداری ساختمون دات کام , مبلمان

 مبل کلاسیک , مبلمان شهری , مبلمان راحتی

  مبلمان ایتالیایی , خرید مبلمان , مبلمان منزل


   گیتار کلاسیک , کابینت کلاسیک , برندهای مبلمان  
 

 هم اکنون مبلمان کلاسیک آکومه با بیش از 60 سال تجربه در ساخت و شناخت کامل سبکها و فضاها و ترکیب هنر و تکنولوژی و با هدف گسترش استفاده صحیح فرهنگ دکوراسیون  آمادگی  پذیرش و انجام پروژه های معماری داخلی و دکوراسیون از تهیه نقشه ، طراحی و اجرا توسط متخصصین و هنرمندان را دارا می باشد.

  فروش مبلمان , خرید اینترنتی مبلمان یافت آباد , مبلمان اتاق کودک

 مبلمان مدرن , گل کلاسیک , مبلمان خانگی

آدرس: سعادت آباد، میدان کاج، سرو شرقی، نبش خیابان بهزاد، ساختمان استاد شهریار، طبقه زیرین بانک مسکن

تلفن:22093105 ، 22094356


ویدیو : مبلمان کلاسیک آکومه