مبلغ نجومی قرارداد دنیزلی اعلام شد : قرارداد ثبتی مصطفی دنیزلی در هیات فوتبال ...


قرارداد ثبتی مصطفی دنیزلی در هیات فوتبال تهران ، گران قیمت ترین قیمت رسمی ثبت شده برای مربیان شاغل در لیگ برتر است. قرارداد ثبتی مصطفی دنیزلی در هیات فوتبال تهران ، گران قیمت ترین قیمت رسمی ثبت شده برای مربیان شاغل در لیگ برتر است.

مصطفی دنیزلی که دو روز قبل ، همراه با جمشید زارع ، قائم مقام باشگاه پرسپولیس راهی هیات فوتبال تهران شد و قرارداد رسمی اش را امضا کرد ، شاید یکی از معدود قراردادهایی را به امضا رساند که مبلغ ثبتی اش واقعی است و همان پولی را برای 18 ماه از تیم پرطرفدار پایتخت می گیرد که در قراردادش هم قید شده است. دنیزلی که از روز اول بازگشت به تهران گفت ، رقم قراردادش با پرسپولیس ، کمی پایین تر از قرارداد تلویزیونی اش با TV لیگ ترکیه است ، برای روز هیات فوتبال تهران ، این رقم را به اثبات رساند.

او همان پول دریافتی اش را خواسته بود که در قرارداد ثبتی ، به ثبت برسانند . مبلغی که تقریبا 4 برابر سقف رسمی قراردادهای مربیان لیگ برتر است، یعنی یک ونیم میلیارد تومان. به همین دلیل هم بود که بیش از 10 دقیقه ، مسئولان هیات تهران اقدام به ثبت قرارداد نمی کردند و برای این کار ، نیاز به استعلام از سازمان لیگ داشتند. عزیز محمدی در این باره با رئیس هیات فوتبال تهران و قائم مقام پرسپولیس سخن گفت تا سرانجام مشکل حل شد. عزیز محمدی تاکید داشت این رقم برای قرارداد با دنیزلی معقول است و قانون ، محدودیتی را برای این قرارداد ایجاد نمی کند. عزیز محمدی پیش از این هم اعلام کرده بود تیم ها در صورت جذب مربی یا بازیکن طراز بالای خارجی ، محدودیتی از بابت ثبت قرارداد ندارند و اصرار سازمان لیگ بر حفظ کیفیت بازی ها و فوتبال ایران است.»

دنیزلی که قبل از این ، رقمی بیشتر را از پاس گرفته بود ، حالا با این قرارداد جدید ، رکورددار دریافت دستمزد در اسناد واقعی فوتبال کشور است اگر چه باشگاه پرسپولیس برای همین امسال اعلام کرده بود بازیکنانی دارد که کم از دنیزلی نگرفتند و فقط 6 بار به میدان رفته اند.


منبع: خبرآنلاین


ویدیو : مبلغ نجومی قرارداد دنیزلی اعلام شد