مبارزه‌ی ویلانووا با سرطان در گذر زمان : سرمربی سابق بارسا به دلیل سرطان غدد ...


سرمربی سابق بارسا به دلیل سرطان غدد بزاقی درگذشت. ایسنا: سرانجام نبرد سخت سرطان و تیتو ویلانووا،‌ به مرگ تیتو انجامید،‌ رنگ‌ها،‌ تیم‌ها و عقیده‌های مختلف در فوتبال همه یک رنگ شده‌ بودند و برای تیتو ویلانووا در این نبرد حساس آرزوی پیروزی داشتند؛ نبردی که مهم‌ترین نبرد زندگی ویلانووا بود. در زیر سرطان تیتو ویلانووا در گذر زمان را بررسی می‌کنیم.

22 نوامبر 2011

باشگاه بارسلونا درست قبل از سفر به میلان برای بازی با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا رسما سرطان تیتو ویلانووا را اعلام کرد و از عمل جراحی فوری او خبر داد. تیتو غده بزاقی خود را عمل کرد و به استراحت در خانه پرداخت.

هفتم دسامبر 2011

ویلانووا پس از بهبودی به تمرین این تیم برگشت. او در بازی با رئال‌مادرید در سانتیاگو برنابئو روی نیمکت مربیگری تیمش نشست و هواداران بارسلونا همگی به آینده او خوشبین شدند.

12 مه 2012

زمانی که تیتو، دستیار پپ گوآردیولا در بارسلونا بود، دکتر پرونا، جراح ویلانووا اعلام کرد او کاملا درمان شده است. تیم پزشکی نیز همزمان از بهبودی کامل ویلانووا خبر داد.

19 دسامبر 2012

بارسلونا مراسم کریسمس خود و نهار ویژه‌ این باشگاه را به دلیل بیماری دوباره تیتو ویلانووا لغو و اعلام کرد، سرطان ویلانووا مجددا عود کرده است.

20 دسامبر 2012

تیتو ویلانووا دومین عمل جراحی را روی حنجره خود انجام داد.

21 ژانویه 2013

سفر تیتو به نیویورک برای ادامه درمان

27 فوریه 2013

سفر ساندرو راسل به نیویورک برای دیدار با تیتو ویلانووا و مشورت با او درباره شرایط بارسلونا

4 مارس 2013

ویلانووا از طریق تلفن با بازیکنان خود در تیم بارسلونا صحبت کرد.

13 مارس 2013

آندونی زوبی‌زارتا، مدیر ورزشی بارسلونا رسما اعلام کرد، تیتو ویلانووا، سرمربی این تیم در فصل آینده است و به طور کامل بهبود یافته.

22 مارس 2013

جوردی رورا، جانشین تیتو ویلانووا در بارسلونا برای ملاقات با او با بلیت دو طرفه به نیویورک رفت.

26 مارس 2013

تیتو ویلانووا همراه دستیارش جوردی رورا به بارسلونا برگشت تا هدایت این تیم را در دست بگیرد.

2 آوریل 2013

ویلانووا در بازگشت به بارسلونا در بازی با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشست اما در طول بازی روی نیمکت بود و در نشست خبری پس از بازی هم شرکت نکرد.

26 آوریل 2013

ویلانووا اولین نشست خبری خود را پس از بازگشت از نیویورک انجام داد و اعلام کرد شرایط خوبی برای ادامه همکاری با بارسلونا دارد.

6 مه 2013

تیتو مجددا به نیویورک سفر کرد تا شرایط خود را بررسی کند. کاری که هر بیمار مبتلا به سرطان غده بزاق باید هر سه ماه یکبار انجام دهد.

19 ژوئیه 2013

تیتو با ادامه بیماری از بارسلونا استعفا داد و ریاست باشگاه نیز استعفای او را قبول کرد.

25 آوریل 2014

سرانجام به دلیل عودکردن دوباره سرطان غدد بزاقی درگذشت.


ویدیو : مبارزه‌ی ویلانووا با سرطان در گذر زمان