ما كلاه سرتان می‌گذاریم! : معمولا آقایان مراقب هستند كلاه سرشان نرود؛ اما ما ...


معمولا آقایان مراقب هستند كلاه سرشان نرود؛ اما ما این بار می‌خواهیم كلاه سرتان بگذاریم. پیشنهادهای این شماره ویژه همه آقایانی است كه نمی‌خواهند سرشان بی‌كلاه بماند



لوسمی سرتان , اگر بی خوابی به سرتان می زند این مطلب را بخوانید

حتما این ضرب‌المثل را شنیده‌اید كه می‌گوید: «مواظب باش كلاه سرت نذارن» ولی این روزها، اتفاقا آقایان دوست دارند كلاه سرشان بگذارند. كلاه، این روزها یكی از پوشش‌هایی است كه آقایان برای تكمیل‌‌كردن تیپ تابستانی‌شان سراغ آن می‌روند. آقایانی كه به این سبك پوشش علاقه‌مند هستند گاهی با استفاده از كلاه وبه سادگی می‌توانند سبك و فرم لباس‌های خود را تغییر دهند. مثلا برای روزهای آفتابی می‌توانند بسته به لباسی كه می‌پوشند، از كلاه استفاده كنند. یادتان باشد كه كلاه محافظ مناسبی برای مصون ماندن از اشعه مضر آفتاب است. اگر هنوز هم خیال دارید كلاه سرتان بگذارید پیشنهاد‌های ایده‌آلی این شماره را از دست ندهید و اگر تا امروز از كلاه استفاده نمی‌كردید، بد نیست یك‌بار امتحان كنید.



مصرف ژلوفن چه بلایی سرتان می آورد؟ , گذاریم

اسپرت‌های هنری

این كلاه‌ها به جز اینكه شما را یاد هنرپیشه‌های قدیمی انگلیسی می‌اندازد به درد اسپرت‌پوشانی كه طرفدار سبك هنری هم، هستند می‌خورد.



قتی قرار گفت‌وگو با رضا فیاضی و همسرش فریده علم‌بیگی را می‌گذاریم , عکس سرتان ریه

ضد نور

این كلاه‌های نقاب دار اجازه نمی‌دهند تا در روزهای آفتابـی نور خورشید مستقیماچشــم‌های شما را نشانه بگیرند.





زبل‌خانی

این كلاه‌ها، در گروه كلاه‌های شكاری یا همان زبل‌خانی خودمان  قرار می‌گیرند!  ویژگی آن‌ها هم البته بعد از طراحی، خنكی‌شان است چون جنس آن‌ها معمولا پارچه‌ای است.





برای ورزشی‌ها

كلا‌‌ه‌های اسپرت معمولا طرفداران خاص خودشان را دارند. اگر شما هم اهل ورزش هستید با این نوع كلاه‌ می‌توانید تیپ ورزشی‌تان را تكمیل كنید.


ویدیو : ما كلاه سرتان می‌گذاریم!