"ما فرشته نیستیم" به نیمه رسید/ تصویر برداری سریال نوروزی شبکه 5 در زندان قصر + عکس :



اخبار فرهنگی - "ما فرشته نیستیم" به نیمه رسید/ تصویر برداری سریال نوروزی شبکه 5 در زندان قصر + عکس

سریال نورزی "ما فرشته نیستیم" به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی در زندان قصر در حال تصویربرداری است.

 

زمان پخش سریال فرار از زندان از شبکه نمایش , سریال نوروزی شبکه دو معلوم شد , تصویر برداری هوایی هما

 

مجید اوجی تهیه کننده سریال نوروزی "ما فرشته نیستیم" درگفتگو با خبرنگار سینماخبر گفت: 50 درصد سریال نوروزی"ما فرشته نیسیتم" به کارگردانی فلورا سام تصویربرداری شد.
وی با بیان اینکه درحال حاضراین سریال در لوکیشنی واقع در زندان قصر در حال تصویر برداری است از مضمون این فیلم  عنوان کرد:داستان این سریال درباره چهار زندانی است که با هزار زحمت از زندان مرخصی می‌گیرند تا در تعطیلات نوروز پیش خانواده‌های خود باشند، اما در طول تعطیلات برای آنها ماجراهایی به‌وجود می‌آید.
اوجی با بیان اینکه بازیگرانی همچون محمد رضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، علی صادقی و برزو ارجمند از بازیگران اصلی این سریال هستند؛ ادامه داد: بازیگرانی هچون محمود جعفری، فاطمه گودرزی، شهره لرستانی ، محمد حسین لطیفی و... در این سریال هم پای چهار نقش اصلی بخشی از داستان این سریال را به دوش می کشند.


این تهیه کننده درپایان خاطر نشان کرد : هزمان با تصویر برداری کار تدوین این سریال در حال انجام است.
بنا بر این گزارش؛ سریال نوروزی "ما فرشته نیسیم"  در 13 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی فلورا سام درایام نوروز از شبکه 5 سیما روی آنتن می رود.

 

سریال خانه پوشالی شبکه نمایش , سریال ایرانی شبکه جم , سریال شبکه دو

 
سایر عواملی اصلی آن عبارتند از: تهیه کننده: مجید اوجی، نویسنده: آرش برهانی، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: محمد علیزاده، طراحان گریم: احسان رناسی، شیوا پاک نیت، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مسعود حقی، طراح صحنه و لباس: حدیث حسنوند، مدیر تولید: عباس دقاقی، عکاس: امیر صفری.
اخبار فرهنگی - سینما خبر
 


ویدیو : "ما فرشته نیستیم" به نیمه رسید/ تصویر برداری سریال نوروزی شبکه 5 در زندان قصر + عکس