مایکروسافت، یاهو را می خرد! : هیئت مدیره‌ی یاهو برای فروش این شرکت از خریداران ...


هیئت مدیره‌ی یاهو برای فروش این شرکت از خریداران احتمالی درخواست ۱۰ میلیارد دلار کرده است. از طرفی مایکروسافت نیز اعلام آمادگی کرده تا به خریدار احتمالی کمک مالی کند. zoomit.ir - یعاد بافراست: هیئت مدیره‌ی یاهو برای فروش این شرکت از خریداران احتمالی درخواست ۱۰ میلیارد دلار کرده است. از طرفی مایکروسافت نیز اعلام آمادگی کرده تا به خریدار احتمالی کمک مالی کند.

یاهو , آموزش مایکروسافت , یاهو میل

مدت‌ها است که یاهو قصد فروش کسب و کار خود را دارد اما تا به امروز نتوانسته مشتری مناسبی را پیدا کند. اما بنابر گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد هیئت مدیره‌ی یاهو روی مبلغ ۱۰ میلیارد دلار به توافق رسیده‌اند و از طرفی مایکروسافت نیز قول همکاری مالی با خریدار احتمالی را داده است.

در این گزارش آمده است که مایکروسافت با برخی از موسسات خصوصی که قصد خرید یاهو را دارند، دیدار کرده و قول کمک مالی بزرگ را داده است. هدف مایکروسافت تداوم همکاری با بخش موتور جستجوی یاهو است، چرا که اگر یاهو توسط شرکت دیگری تصاحب شود ممکن است این همکاری زیر سوال برود.

مبلغ ۱۰ میلیارد دلاری درخواستی توسط یاهو بیشتر از مقدار ۶ تا ۸ میلیارد دلاری است که تحلیل‌گران تخمین زده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا با این مبلغ هنگفت، کسی خواستار خرید یاهو خواهد شد یا این شرکت مجبور به کاهش مبلغ درخواستی خود می‌شود.


ویدیو : مایکروسافت، یاهو را می خرد!