مایلی کهن کمبود محبت دارد! : ضیا عربشاهی در واکنش به صحبت‌های مایلی‌کهن که ...


ضیا عربشاهی در واکنش به صحبت‌های مایلی‌کهن که اعلام کرده که پیشکسوتان پرسپولیس آنقدر بی‌سواد شده‌اند که عربشاهی سخنگو شده، گفت: من برای این آقا مثل همیشه متأسفم....... فارس: ضیا عربشاهی در واکنش به صحبت‌های مایلی‌کهن که اعلام کرده که پیشکسوتان پرسپولیس آنقدر بی‌سواد شده‌اند که عربشاهی سخنگو شده، گفت: من برای این آقا مثل همیشه متأسفم. بالاخره ایشان را از صبا بیرون کرده‌اند و باید به دنبال جای جدید باشد. به نظرم مایلی‌کهن بهتر است در گوشه‌ای از اتاق در را ببندد و با خودش خلوت کند و به دنبال این باشد آیا می‌تواند خود را اصلاح کند یا می‌خواهد همه را بزند.

وی افزود: آقای مایلی‌کهن! به گفته خودت 14 سال کنار من بازی کردی. اما فقط به دنبال درگیری با این و آن هستی تا به دنبال کار باشی. یادم هست محمد دادکان به شما در تیم ملی امید پستی داد اما وقتی شما را برداشت همه را زدی.

عربشاهی تاکید کرد: آقای مایلی‌کهن! به نظر من شما مشکل دارید و میدان جنگ را با فوتبال اشتباه گرفته‌اید. آقای مایلی‌کهن من در طول بازی کردنم حتی یک کارت زرد هم نگرفته‌ام و اگر من سخنگوی پیشکسوتان نباشم شما باشید که با همه جنگ و دعوا کنید. از کشوری‌فرد بپرسید که من شاگرد اول کلاس بودم یا نه. من تا آخرش هستم آقای مایلی‌کهن برو تا بریم.

سخنگوی پیشکسوتان پرسپولیس ادامه داد: صحبت‌های شما ارزش جواب دادن ندارد چون می‌خواهید به همه پرخاش کنید و فقط بگویید من خوبم. آقای مایلی‌کهن من فوق دیپلم ریاضی دارم به قول خودت 14 سال در پرسپولیس بازی کردی و همیشه هم کنار من بودی آن وقت من خوب بودم و حالا بد شدم.

عربشاهی خاطرنشان کرد: به نظر من ایشان کمبود محبت دارد کسی نبوده مایلی‌کهن را راهنمایی کند. به کسی که بزرگترین خوبی را به او کرد یعنی علی پروین همیشه بی‌احترامی می‌کند و چه برسد به بقیه. باید از ایشان چه انتظاری داشته باشیم. پروینی که او را تر و خشک می‌کرد حالا عاملی شده تا مایلی‌کهن او را بزند. او احترام بزرگتر را هم با این سن و سالش نمی‌داند به خدا اگر این کار را انجام دهد کاری می‌کنم که ساکش را بردارد و از ایران برود.

سخنگوی کمیته پیشکسوتان قرمزپوشان یادآور شد: در کمیته پیشکسوتان 50 نفر بودند 32 نفر به من رأی دادند تا عضو هیئت مدیره باشم اما من قبول نکردم حالا هم می‌خواهند کاری برای این پیشکسوتان کنند آقایانی که کمبود محبت دارند اینطور مانع ایجاد می‌کنند. یادم هست با هماهنگی استیلی ایشان قرار شد به عنوان یک مدیر به پرسپولیس کمک کند اما فردا پسرش را با خودش به تمرینات آورد و پس فردا ساک ورزشی آورد تا تمرینات را بر عهده بگیرد. این هم شاهکار این آقاست که برای یک پست و مقام همه کار می‌کند. به قول خودش 14 سال در پرسپولیس بوده اما 4 سال ذخیره بود و 10 سال هم جور تو را من کشیدم چون به غیر از کرنر زدن چیزی بلد نبودی. الان هم فقط پرخاشگری یاد گرفته‌‌ای و سینه‌ات را سپر می‌کنی و می‌گویی در قوه قضائیه برای من شعبه بزنید ماشاءالله به تو.

وی افزود: وقتی که بچه 5 ساله کارهای تو را می‌بیند در مدارس فوتبال از ما می‌پرسند آیا ایشان مربی تیم ملی ایران بوده که ما باید فقط تأسف بخوریم وقتی بچه‌‌های کوچک صحبت‌های تو را می‌شنوند واقعا حسرت می‌خورم که چطور در تیم ملی به عنوان مربی بوده‌ای. شما همانی هستی که در مسابقات دهلی با پارتی‌بازی به تیم ملی آمدی و اصلا هم حقت نبود.

عربشاهی در پایان خاطرنشان کرد: دیگر زیاد نمی‌توانم جواب این آقای بیکار را بدهم. چون او به هیچکس تا حالا ادب یاد نداده. شما وقتی که سرمربی تیم ملی بودی به قلعه‌نویی، دایی و همه پرخاش می‌کردی و آن وقت بود که بچه‌ها در کوچه و خیابان می‌پرسیدند که این چطور سرمربی تیم ملی بوده است که من جوابی نداشتم به او بدهم. من امیدوارم خدا شما را به راه راست هدایت کند و بهتر است در مسائلی که به شما ربطی ندارد زیاد دخالت نکنید.


ویدیو : مایلی کهن کمبود محبت دارد!