مایلی کهن هم وکیل است هم قاضی! : باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات محمد مایلی ...


باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات محمد مایلی کهن در مورد یک دیدار فینال جام حذفی توضیحاتی ارائه کرد. باشگاه استقلال در پاسخ به اظهارات محمد مایلی کهن در مورد یک دیدار فینال جام حذفی توضیحاتی ارائه کرد.

سایت باشگاه استقلال با اشاره به صحبت های اخیر محمد مایلی کهن نوشت:« در پی صحبتهای اخیر محمد مایلی کهن مدیر محترم فنی تیم فوتبال پیروزی در مورد بحث تبانی در فینال جام حذفی  شائبه هایی ایجاد شد که در این رابطه نظر محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال را جویا شدیم.

سررشته داری گفت: جناب آقای مایلی کهن در این ماه مبارک تهمت هایی را متوجه افرادی خاص کرده که  قطعا مسئولین فدراسیون این موضوع را پیگیری و شکایت خواهند کرد. اما ما می خواهیم به ایشان بگوییم آقای مایلی کهن شما ظاهرا هم قاضی و هم وکیل هستید که دیگران را با این طرز فکر متهم می کنید.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ادامه داد: پس اگر بخواهید با این روش به مسائل نگاه کنید در فینال جام حذفی سال قبل مهرداد اولادی دوبار از دو قدمی دروازه توپ را به هوا فرستاد تا جائیکه هواداران ملوان هم به شدت عصبانی شده بودند و اتفاقا امسال هم اولادی به تیم پیروزی آمد. پس حالا آیا ما هم باید بگوییم اولادی خریداری شده بود یا وعده و وعید گرفته بود؟
 
سررشته داری افزود: ما در باشگاه استقلال نه در مورد اولادی و نه در مورد باشگاه محترم پرسپولیس این چنین فکر نمی کنیم چرا که گاهی یک بازیکن در شرایط خاص نمی تواند حرکتی را به درستی انجام دهد. لطفا شما هم در ماه مبارک رمضان بدون سند و مدرک به دیگران افترا نزنید و با آبروی مومنین بازی نکنید.
 
سررشته داری در انتها خاطرنشان کرد: ما امیدواریم آقای مایلی کهن که همیشه صادق هستند اسم تیم و نام بازیکن مورد نظرشان را اعلام کنند تا در صورت اثبات، جام از آن تیم پس گرفته شود و در غیر این صورت ایشان باید عواقب تهمت هایی را که زده اند را بپذیرند.»
 
محمد مایلی کهن مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه ای عنوان کرده بود در یکی از فینال های جام حذفی بازیکن تیم حریف زمینه قهرمانی تیم قهرمان را فراهم کرده است که البته در محافل ورزشی از استقلال و پگاه در فینال جام حذفی به عنوان این دو تیم نام برده شد و ابراهیم تقی پور نیز بازیکن مورد نظر معرفی شد که البته همه چیز طبق روال معمول تکذیب شد.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو : مایلی کهن هم وکیل است هم قاضی!