ماهایا پطروسیان، این بار در مقام کارگردان : بازیگر انیمیشن سینمایی "بانویی ...


بازیگر انیمیشن سینمایی "بانویی از ماه" آن را فیلمی متفاوت در سینمای ایران دانست و از برنامه ساخت فیلم کوتاه جدید خود خبر داد. ماهایا پطروسیان کارگردان فیلم کوتاه "یک روز قشنگ برفی" در این ارتباط گفت: این فیلم به زودی در دو جشنواره بین‌المللی در استرالیا و سانفرانسیسکو به نمایش در می‌آید. همچنین در نظر داریم برای حضور فیلم در شبکه نمایش خانگی برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: البته فیلم‌های کوتاه برای پخش در شبکه خانگی مشکل زمانی دارند. عمدتا به صورت یک مجموعه در قالب یک دی وی دی وارد بازار می‌شوند. اما برای "یک روز قشنگ برفی" ما فیلم پشت صحنه هم داریم که احتمالا نسخه فیلم با پشت صحنه برای شبکه خانگی آماده خواهد شد. برای اکران عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برنامه ریزی می‌کند.

پطروسیان درباره فعالیت‌های اخیر بازیگری خود عنوان کرد: سال گذشته در فیلم "اسب حیوان نجیبی است" عبدالرضا کاهانی بازی کردم که فیلم متفاوت و خاصی است. با اینکه نقش کوتاهی داشتم اما علاقمند بودم با کاهانی تجربه‌ای در سینما داشته باشم. متاسفانه هنوز وضعیت اکران این فیلم مشخص نشده است.

وی درباره حضور خود در فیلم سینمایی انیمیشن "بانویی از ماه" گفت: بازی در این فیلم را از بهار امسال آغاز کردیم که کار ترکیبی از رئال و انیمیشن است. البته قرار است قسمت‌های دوم و سوم این فیلم در آینده ساخته شود.


ویدیو : ماهایا پطروسیان، این بار در مقام کارگردان