مانچینی: یحیی توره فقط به اینتر می آید : سرمربی اینتر بر این باور است که هافبک ...


سرمربی اینتر بر این باور است که هافبک ساحل عاجی منچسترسیتی در صورت تمایل برای حضور در فوتبال ایتالیا فقط به اینتر خواهد آمد. خبرگزاری ایسنا: هنوز دو سال از قرارداد یحیی توره با منچسترسیتی باقی مانده است اما گمانه زنی های زیادی در مورد خروج وی از این تیم انگلیسی در تابستان پیش رو در نشریه های مختلف به چاپ می رسد.

روبرتو مانچینی که پیشینه همکاری با توره در منچسترسیتی را دارد بر این باور است اگر توره بخواهد در تابستان آینده ورزشگاه اتحاد را ترک کرده و به یک تیم ایتالیایی برود، آن تیم فقط اینتر خواهد بود.

مانچینی در این زمینه به گازتا تی وی گفت: اگر یحیی توره بخواهد به فوتبال ایتالیا بیاید، بدون شک راهی اینتر می شود.

این مربی ایتالیایی همچنین فاش کرد نتوانسته میکا ریچاردز، مدافع منچسترسیتی را برای حضور در اینتر راضی کند تا او در نهایت راهی فیورنتینا شود.

مانچینی در این باره هم اظهار داشت: در پنجره نقل و انتقال های ژانویه تلاش کردم ریچاردز را به جوزپه مه آتزا بیاورم. او یکی از شاگردان من در دوران مربیگری در منچسترسیتی بود. فیورنتینا در این زمینه موفق تر عمل کرد و او را به فلورانس برد.

اینتر در این فصل از رقابت های کالچو با کسب 36 امتیاز از 26 دیدار پیشین خود، در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته است اما مانچینی بر این باور است که تیمش در فصل آینده می تواند به عنوان یکی از تیم ها در کورس قهرمانی لیگ فوتبال ایتالیا قرار بگیرد.

وی در این زمینه هم عنوان کرد: سال آینده یکی از تیم هایی خواهیم بود که به دنبال کسب قهرمانی لیگ هستیم. به خاطر ایمانی که اکنون به تیمم دارم، می توانم این ادعا را داشته باشم. ما کارهای پایه ای زیادی انجام دادیم که می توانیم نتیجه آن را سال بعد ببینیم. شاگردانم در هر دیدار پیشرفت می کنند. همه در حال رشد هستند و سال آینده به همراه تیم هایی مانند یوونتوس، رم و ناپولی برای قهرمانی در لیگ می جنگیم.


ویدیو : مانچینی: یحیی توره فقط به اینتر می آید