ماندگارترین نقش"آفرین عبیسی"کدام است؟ :   آفرین عبیسی گفت: اغلب نقش‌هایم را ...



آفرین عبیسی , کدام ویندوز بهتر است , بهترین بیمه عمر کدام است

 

آفرین عبیسی گفت: اغلب نقش‌هایم را زندگی می‌کنم و اصلا بازی نمی‌کنم، چراکه معتقدم زندگی هر کدام از ما آدم‌ها که به تصویر کشیده می‌شود بازی نیست و واقعیت است.

«آفرین عبیسی»  گفت:‌ من اغلب نقش‌هایم را زندگی می‌کنم و اصلا بازی نمی‌کنم، چراکه معتقدم زندگی هر کدام از ما آدم‌ها که به تصویر کشیده می‌شود بازی نیست و واقعیت است. اگر بازیگری نقش خود را واقعی بازی کند و به زندگی روزمره همه افراد شباهت داشته باشد،‌ مردم می‌توانند ارتباط خوبی را با او برقرار کنند.

این بازیگر افزود: معمولا برای انتخاب نقش‌هایم علاوه بر اینکه باید متن را دوست داشته باشم،‌ می‌بایست کارگردان را بشناسم و با او و کارهایش ارتباط برقرار کرده باشم.

وی از بازخوردهای مردم حین تماشای آثارش نیز گفت:‌ همیشه حین بازی در سریال‌ها مردم در خیابان و کوچه که مرا می‌بینند از رفتارهایشان متوجه می‌شوم که با سریال ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.

این بازیگر درباره سریال «تنهایی لیلا» که چندی پیش از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت نیز گفت:‌ از همان ابتدا که این سریال به من پیشنهاد شد متن کار را دوست داشتم و خدا را شکر نتیجه آنطور که دوست داشتم بود. همچنین به این دلیل که از قبل در فیلم «دختر ایرونی» محمدحسین لطیفی بازی کرده بودم،‌مطمئن بودم همکاری خوبی را با ایشان خواهم داشت.

وی درباره وجه مادر بودن نقش‌هایی که به بازیگران خانم پیشنهاد می‌شود نیز گفت:‌ معتقدم  هر نقشی چه مادر باشد و چه خانمی در قالب‌های دیگر، باید به سبکی بازی شود که مخاطب نیز آن را باور کند. اغلب عادت دارم که نقش‌ها را برای خودم کنم و هر چه هست را به خوبی دیده و از فیلتر خود رد کنم و همیشه سعی کردم تا با مردم همدل و همزبان باشم.

بازیگر فیلم «عصر روز دهم» درباره سایر کارهایش در عرصه تصویر نیز گفت:‌ در این مدت چند پیشنهاد سینمایی داشتم،‌اما از آنجایی که مشغول بازی در «تنهایی لیلا» بودم، فرصتی پیش نیامد که بخواهم آنها را نیز بپذیرم.

این بازیگر درباره ماندگارترین اثری که بازی کرده است گفت: هنوز هم فیلم «قدمگاه» را بسیار دوست دارم. همچنین سریال «روزگار قریب» و نقش زری مامان را نیز دوست داشتم.

اخبار فرهنگی - فارس


ویدیو : ماندگارترین نقش"آفرین عبیسی"کدام است؟