ماندزوکیچ در فهرست خرید شیاطین سرخ : تیم فوتبال منچستریونایتد مهاجم کروات اتلتیکو ...


تیم فوتبال منچستریونایتد مهاجم کروات اتلتیکو مادرید را به عنوان یکی از دو مهاجم مورد نیاز خود در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال زیر نظر گرفته است. خبرگزاری تسنیم: به نقل از نشریه دیلی‌میل، مدیران تیم فوتبال منچستر یونایتد با همتایان خود در اتلتیکو مادرید برای خرید ماریو ماندزوکیچ وارد مذاکره شده‌اند.

مهاجم کروات روخی‌ بلانکو ظاهراً از وضعیت خود در ویسنته کالدرون چندان راضی نیست و در تابستان امسال می‌خواهد از اتلتیکو مادرید جدا شود و این در حالی است که گفته می‌شود تیم‌هایی از نقاط مختلف اروپا خواهان جذب وی هستند که منچستر یونایتد هم یکی از آنهاست و شانس‌اش هم زیاد است چرا که ماندزوکیچ شخصاً بازی در لیگ برتر انگلیس را ترجیح می‌دهد.

ماندزوکیچ دو سال پیش نیز در فهرست خرید منچستری‌ها قرار داشت و آن زمانی بود که برای بایرن‌مونیخ بازی می‌کرد و دیوید مویس، مربی پیشین شیاطین سرخ قصد داشت او را جذب کند.

در همین حال گفته می‌شود ماندزوکیچ که در اولین فصل حضورش در اتلتیکو مادرید عملکرد و آمار  قابل قبولی داشته است حتی به بازگشت به بوندس لیگا هم فکر می‌کند چرا که ولفسبورگ هم برای خرید او ابراز علاقه کرده است.

ماندزوکیچ 29 ساله تابستان سال گذشته به عنوان جانشین دیه‌گو کاستایی که راهی چلسی شد، به جمع شاگردان دیه‌گو سیمئونه پیوست و تا ماه فوریه امسال 20 گل برای روخی بلانکو به ثمر رساند اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن بوده‌اند که میان او و کادر فنی اتلتیکو مادرید اختلافاتی بروز پیدا کرده است، همچنین عدم گلزنی او از 21 فوریه، پیروزی 3 بر صفر بر آلمریا غلبه کرد، سبب شده سیمئونه هم اعتمادش را به او از دست بدهد. با این حال منچستریونایتد مانند تابستان دو فصل پیش به جذب ماندزوکیچ علاقه نشان داده است و گفته می‌شود که آرسنال هم می‌خواهد شانس خود را برای جذب وی امتحان کند و شرایط وی را زیر نظر داشته است.

منچستریونایتد به دنبال جذب مهاجمی است که بتواند برایش جای رادامل فالکائو را پر کند، فالکائویی که در یک فصل حضور قرضی‌اش در اولدترافورد با زدن تنها چهار گل در تمامی رقابت‌ها، عملکردی مأیوس کننده داشت و حالا باید به موناکو برگردد. علاوه بر ماندزوکیچ، شیاطین سرخ به دنبال یک مهاجم دیگر هم هستند چرا که احتمال دارد در تابستان امسال با روبین‌فان‌پرسی، مهاجم هلندی خود که او هم درفصل گذشته ضعیف ظاهر شد خداحافظی کنند.

گفته می‌شود که قرار است لوئیز فن‌خال، مربی منچستریونایتد با فن‌پرسی درباره آینده‌اش صحبت کند و پس از آن کاپیتان تیم ملی هلند به پیشنهاداتی که دارد پاسخ دهد.


ویدیو : ماندزوکیچ در فهرست خرید شیاطین سرخ