ماموریت سخت باواریایی ها در پرتغال : پورتو در دور قبلی بازل را در مجموع دو ...


پورتو در دور قبلی بازل را در مجموع دو بازی با نتیجه 5-1 شکست داد ولی دراین مرحله با یکی ازمدعیان اصلی فتح جام روبروست. آی اسپورت: پورتو در دور قبلی بازل را در مجموع دو بازی با نتیجه 5-1 شکست داد ولی دراین مرحله با یکی ازمدعیان اصلی فتح جام روبروست. ضمن اینکه پورتو در چهار بازی اخیر خود در کلیه رقابتها هم تنها 2 برد کسب کرده است. این اولین بار از سال 2009 به این طرف است که پورتو در جمع هشت تیم برتر اروپا حضور دارد.

آخرین باری که آنها از این مرحله پیشتر رفته بودند سال 2004 بود که با مورینیو جام قهرمانی را تصاحب کرده بودند. بایرن اما همچنان شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی دارد. آنها در بازی برگشت دور قبلی با هفت گل شاختار را بدرقه کردند تا قدرت خود را به رخ حریفان بکشند. عملکرد خط دفاعی تیم در هفته های اخیر بی نظیر بوده و بایرن در 9 بازی قبلی تنها 4 گل دریافت کرده و انتظار می رود این رکورد را مقابل پورتو هم حفظ کند.

بایرن امسال انگیزه های متفاوتی در جامی که فینال آن در برلین برگزار می شود، خواهد داشت. بایرن تاکنون 5 بار در این رقابتها قهرمان بوده و امسال هم خود را به عنوان شانس نخست قهرمانی معرفی می کند. اگرچه فهرست بلند مصدومان این تیم نگرانی های زیادی برای گواردیولا ایجاد کرده است.


ویدیو : ماموریت سخت باواریایی ها در پرتغال