مامورهای قلابی در جیب مردم مواد مخدر جستجو می كردند :     اعضای یك باند از ...



 

مواد مخدر , کشف مواد مخدر , انواع مواد مخدر

 

اعضای یك باند از ماموران قلابی كه در اراك با سد كردن راه مردم، اموال آنها را سرقت می كردند، تحت تعقیب قرار گرفتند و ۲ نفر از آنها دستگیر شدند.

به گزارش «جام جم»، اوایل پاییز امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان اراك از اعضای یك باند مامورنما به اتهام سرقت پول هایش شكایت كرد.

شاكی در این باره به پلیس گفت: پس از فروش خودرو و دریافت ۸ میلیون تومان پول، از نمایشگاه خودرو خارج شدم و منتظر تاكسی بودم كه یك خودروی سمند راهم را سد كرد.

 

ردپای ماموران قلابی در سرقت

شاكی اضافه كرد: راننده همراه ۲ سرنشین دیگر با معرفی خود به عنوان ماموران انتظامی مدعی شدند به آنها گزارش شده من مواد مخدر حمل می كنم و باید مرا بازرسی كنند. دقایقی بعد آنها با ادعای این كه اشتباهی صورت گرفته، از من عذرخواهی و محل را ترك كــردند. پس از رفـتن آنها پی بردم پول هایم به سرقت رفته است.

در پی شكایت این مرد، ماموران با چهره نگاری رایانه ای از ماموران قلابی، به جستجوی آنها پرداختند.

 

متهمان سابقه دار تحت تعقیب پلیس

در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، افراد دیگری هم با حضور در مركز پلیس شكایت های مشابهی ارائه كردند. ماموران با اطلاعاتی كه از آنها به دست آوردند به چهره نگاری رایانه ای از ماموران قلابی پرداختند كه مشخص شد تصاویر رایانه ای متعلق به ۵ مرد است كه در اكثر سرقت ها نقش داشته اند.

ماموران با بررسی آلبوم متهمان متوجه شدند تصاویر به دست آمده به متهمان سابقه دار از مجرمان طایفه فیوج شباهت دارد. بنابر این، جستجو برای یافتن ماموران قلابی ادامه داشت تا این كه چند روز پیش ماموران اطلاع یافتند متهمان فراری در یكی از محله های مركزی كرج زندگی می كنند.

 

دستگیری ۲ پلیس قلابی در كرج

با مشخص شدن این موضوع، ماموران با هماهنگی قضایی به محل زندگی متهمان در كرج اعزام شدند و با كنترل محل تردد آنها، ۲ متهم را شناسایی و دستگیر كردند.

 

اعتراف متهمان به كف زنی و سرقت

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مركزی در این باره گفت: با انتقال متهمان سابقه دار به مركز پلیس، آنها در بازجویی اعتراف كردند از شهرستان كرج برای سرقت به شهرستان اراك سفر كرده و از مردم كف زنی می كردند. همچنین در جریان هر سفر با خودروهای مدل بالا در محله های اراك تردد كرده و با تعقیب افرادی كه از نمایشگاه های خودرو، بانك ها و مراكز خرید خارج می شدند، راهشان را سد و با جعل عنوان ماموران انتظامی آنها را بازرسی و پول و چك هایشان را سرقت می كردند. بنابراین گزارش، ۲ متهم پس از اعتراف با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات برای دستگیری ۳ عضو فراری این باند ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین



ویدیو : مامورهای قلابی در جیب مردم مواد مخدر جستجو می كردند