مالک ملوان به طور رسمی از این باشگاه خداحافظی کرد : انزلی- مالک باشگاه ملوان ...



اسطوره خداحافظی تیم دیگر باشگاه , خداحافظی رسمی پاسور تیم ملی والیبال , بیشترین اعضای رسمی باشگاه های جهان

انزلی- مالک باشگاه ملوان با انتشار بیانیه ای خداحافظی خود از این تیم را به طور رسمی اعلام کرد..

سیروس محجوب که از یک سال و نیم پیش مالکیت باشگاه ملوان را در دست گرفته بود، عصر یکشنبه با انتشار بیانیه ای رسما از این تیم خداحافظی کرد.


در متن این بیانیه آمده است: «با سلام به همه هواداران عزیز ملوان با تایید صحبت‌های آقای آذرگون، تعهدم به باشگاه ملوان را پایان یافته اعلام می کنم. کمتر از یک سال و نیم پیش مالکیت باشگاه را بر عهده گرفتم و در این مدت تلاش کردم رضایت هواداران عزیز ملوان را برآورده کنم.

اکنون نیز بدون هیچ چشم‌داشتی این تیم محبوب را برای اداره به افراد صالح‌تری واگذار کرده و درخواست من از هواداران این است که همچون گذشته از حمایت تیم خود دریغ نکنند تا قوی پر افتخار انزلی به پرواز خود در آسمان فوتبال ایران ادامه دهد.

بنده در پایان فصل و بعد از اینکه ملوان موفق شد حکم بقای خود در لیگ برتر را با توجه به شرایط سختی که داشتیم دریافت کند، کناره‌گیری خود را از مالکیت این باشگاه اعلام کردم تا دست مسئولان برای انتخاب فرد و سرمایه‌گذار جدید و بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده با توجه به فرصت باقی مانده ایجاد شود.

از مسئولان تقاضا دارم پیش از ورود سرمایه‌گذار شرایط امر را برای ورود این افراد فراهم کنند تا طبق قواعد، ملاطفت بیشتری با کسانی که در فوتبال ایران و ورزش سرمایه گذاری می کنند به عمل آید.

بسیار خشنودم که در مدت حضورم در انزلی، در حد توان و علی رغم مشکلات و موانع فراوان در شادی هواداران نقش کوچک داشتم. در پایان جا دارد از دوستانم در این تیم اسکندری و مرادی نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشم و بار دیگر برای هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم».



اخبار ورزشی - مهر



 


ویدیو : مالک ملوان به طور رسمی از این باشگاه خداحافظی کرد