ماشین هایی که برای آمریکایی ها ناز می کنند! : در این مقاله می خواهیم خودروهایی ...


در این مقاله می خواهیم خودروهایی را نام ببریم که در آمریکا فروخته نمی شوند. همه فکر می کنیم همه چیز در آمریکا هست اما باید بدانید این ماشین ها در آمریکا وارد نمی شوند و آمریکایی ها از داشتن آنها محروم هستند.




پادشا: همیشه می گویند: «مرغ همسایه غاز است» و در پاسخ هم می شنوند: انسان باید شکرگزار باشد و از داشته های خود تقدیر کند نه اینکه از نداشته هایش شکایت کند.

اما حقیقت این است که گاهی مرغ همسایه واقعا غاز است. به ویژه اگر در مورد ماشین و کمپانی های خودروساز باشد. ماشین هایی که شاید نتوان هرگز در کشور خود داشت. البته این مطلب راجع به ایران و محدودیت هایش نیست. در این مقاله می خواهیم خودروهایی را نام ببریم که در آمریکا فروخته نمی شوند. همه فکر می کنیم همه چیز در آمریکا هست اما باید بدانید این ماشین ها در آمریکا وارد نمی شوند و آمریکایی ها از داشتن آنها محروم هستند.

ایده‌هایی عالی برای تزیین ماشین عروس , راه هایی برای بردن رنگ ماشین , بهترین بازی ماشین برای کامپیوتر

1. آلفا رومئو جولیتا 2013

بسیاری از آمریکایی ها منتظر ورود آلفا رومئو جولیتا به بازار آمریکا هستند. آلفا رومئو می تواند رستاخیزگر جدیدی در آمریکا به شمار برود. خودروهای این کمپانی ایتالیایی موتورهای کاملا اقتصادی و هوشمند و طراحی های منحصر به فرد دارند. جولیتا نیز موتوری با 105 تا 170 اسب بخار قدرت دارد. موتورهای عادی آلفا رومئو 1.4 لیتری و چهار سیلندر هستند در حالیکه موتورهای دیزل آن 1.6، 1.7 و دو لیتری هستند. بیشترین گشتاور موتور خودروهای آلفا 236 پوند-فوت است که از موتور دیزل 2 لیتری JDTM با  170 اسب بخار قدرت شروع می شود.

جولیتا واقعا زیبا و جذاب است و بدون شک بسیاری از آمریکایی ها دوست دارند در خیابان های شهر خود با آن رانندگی کنند. شاید جولیتا هرگز در مسابقه اتومبیل سواری یا مسابقه قدرت برنده میدان نباشد اما از نظر طراحی و کلاس، واقعا برازنده و زیبا است.



دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر , دانلود ماشین حساب برای کامپیوتر , نرم افزار ماشین حساب برای کامپیوتر

2. آئودی A1 2013

در آمریکا خودروهای کامپکتی همچون مینی کوپر، فیات 500 و هوندا فیات را به وفور می توان در خیابان ها دید اما آئودی مدل هایی از محصولات خود همچون A1 را هنوز وارد این کشور نکرده است. این خودرو طراحی خوب و هندلینگ عالی دارد و نسبت به قیمتش بسیار خوب ظاهر شده است. قلب تپنده این خودرو 1.2 و 1.4 لیتری چهار سیلندر از نوع  TFSI توربوشارژر یا 1.6 یا دو لیتری TDI دیزلی است.

خودروی اروپایی آئودی A1 در هر مایل بین 48 تا 74 گالن می سوزاند که بسیار عالی است. به طور مثال، موتور 1.4 لیتری TFSI با 140 اسب بخار قدرت، 60.1 مایل در هر گالن را طی می کند.


ایده هایی برای شب یلدا , توصیه هایی برای رفع جوش صورت , رایت سی دی mp3 برای ضبط ماشین

3. آئودی RS 4 Avant 2012

آئودی RS 4 و RS 6 über وارد بازار آمریکا نخواهند شد؛ حتی با اینکه آئودی واگن های خود را برای مشتری های آمریکایی کوچک تر ساخته است. تنها مدل واگن آئودی که در آمریکا وجود دارد مدل 2013 Allroad است. Allroad ماشین خوبی است اما در مقابل مدل RS 4 Avant حرفی برای گفتن ندارد.

موتور دو لیتری چهارسیلندر Allroad  با 211 اسب بخار قدرت و 258 پوند-فوت گشتاور به هیچ وجه با موتور 4.2 لیتری V8 با 450 اسب بخار و 317 پوند-فوت گشتاور RS 4 Avant قابل مقایسه نیست. این موتور می تواند در عرض 4.7 ثانیه از سرعت صفر به یکصد کیلومتر برسد. این واگن دنده 7 سرعته S tronic دو کلاچه دستی و اتوماتیک دارد. مدل 2014 RS 4 Avant آئودی گویا قرار نیست هرگز وارد بازار آمریکا بشود.


میوه هایی برای پیشگیری از سرطان سینه , توصیه‌هایی برای جلوگیری از سکته مغزی , ایده هایی برای کسب و کار

4. 2013 BMW M 135i Three-Door

تفاوت های کمی میان  مدل کوپه 135i سری M Sport بی‌ام‌و موجود در آمریکا با مدل سه در 135i است که در آمریکا وجود ندارد. هر دو این خودروها موتور توربو TwinPower 3 لیتر و 6 سیلندر دارند. هر دو طراحی و تزئینات مشابه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در هر ساعت دارند. هر دو آنها نیز در عرض 4.9 ثانیه از سرعت صفر به 100 کیلومتر ی رسند.  مدل سه در این خودرو هرگز وارد بازار آمریکا نشده است. مدل کوپه این خودرو هم که در آمریکا هست، 20 اسب بخار کمتر از نمونه سه در قدرت دارد.


دعا برای فروش سریع ماشین , دعا برای خرید ماشین خوب , دعا برای ماشین دار شدن

5. 2013 BMW 5 Series Touring

سری 5 Touring  بی‌ام‌و یکی از بهترین واگن های موجود در دنیا است. تفاوت مدل 2013 با مدل های پیشین نیز این است که همه دنیا می توانند آن را بخرند اما آمریکایی ها از این مدل محروم هستند. با اینکه سری 3 Sports Wagon بی‌ام‌و همچنان در بازار آمریکا موجود است اما آنها نمی توانند سری 5 را خریداری و خودروهای خود را آپ‌دیت کنند. 

سری 5 Touring تجهیزات بسیاری دارد که بهترین آنها در 550i M Sport Touring است و شامل موتور V8 توربو TwinPower بی‌ام‌و با 407 اسب بخار و گشتاوری نزدیک به 450 پوند-فوت است. این ماشین با دنده 8 سرعته اتوماتیک عرضه می شود. طراحی داخلی آن بسیار عالی است و صندوق عقب آن جای زیادی برای بار دارد. 


ایده هایی برای هدیه , ورزش هایی که برای بدن ضرر دارند , دعا برای ماشین خریدن

6. 2013 Land Rover Defender

لندروور به دلیل فروش کمی که در بازار آمریکا داشت از سال 1997 میلادی مدل Defender خود را از بازار این کشور پهناور جمع کرد و هرگز نیز اجازه فروش دیفندرهای خود را در بازار آمریکا را نداد. به طوری که آمریکایی ها نمی دانند Defender همچنان تولید می شود.

فاصله دو محور این مدل لندروور 90 یا 110 اینچ است و دنده 6 سرعته دارد. ویژگی های برجسته Defender به قدرت و قابلیت حمل بار نیست، بلکه همه جذابیت آن برای گشتاور بالای موتور 2.2 لیتری 4 سیلندر دیزلی اش است که 265 پوند-فوت گشتاور دارد، یعنی حدود 220 دور در دقیقه.


رنگ‌هایی برای دکوراسیون یک اتاق خواب رمانتیک , روش‌هایی طبیعی برای افزایش تستوسترون در مردان , عکس نوشته هایی برای همسرم

7. 2013 Volkswagen Polo GTI

شایعاتی در مورد مدل Polo GTI فولکس واگن وجود داشت که قرار است وارد بازار آمریکا هم بشود اما فقط شایعه بود و هرگز رنگ واقعیت به خود نگرفت. Polo GTI موتور 1.4 لیتری TSI، 177 اسب بخار قدرت و 185 پوند-فوت گشتاور دارد. این اتومبیل با دنده 7 سرعته DSG با دو کلاچ اتوماتیک عرضه می شود. Polo GTI می تواند در عرض 6.9 ثانیه از صفر تا صد کیلومتر را پر کند. این ماشین هنوز وارد بازار آمریکا نشده است اما شاید به زودی این اتفاق روی دهد.


ماشین حساب برای کامپیوتر , تکنیک هایی برای داشتن یک زندگی شاد , دانلود برنامه ماشین حساب برای کامپیوتر

8. 2013 Volkswagen Scirocco R

مدل 2 Scirocco R فولکس واگن، موتور 2 لیتری  TSI با 261 اسب بخار قدرت و 258 پوند-فوت گشتاور دارد. این خودرو همچنین وزنی حدود 1361 کیلوگرم دارد که به همین واسطه، یک هاچ بک کوپه جالب و سریع به شمار می رود.

Scirocco R نیز با دنده دستی 6 سرعته یا دنده دستی-اتوماتیک عرضه می شود. در مقایسه با مدل Golf R، این مدل کارکرد و قدرت بهتری دارد.

با اینکه این خودرو در آمریکا دوستداران بسیاری دارد، اما فولکس واگن برای عرضه آن به بازار آمریکا هیچ اقدامی نمی کند.


دمنوش هایی برای چربی سوزی طبیعی , ایده‌هایی برای دکوراسیون مینیمال , ایده هایی شیک برای طراحی آلاچیق

9. 2013 Volkswagen Amarok


فولکس واگن Amarok نوعی پیکاپ است که آمریکایی نمی دانند آن را دوست دارند یا خیر زیرا نمی دانند اصلا چنین خودرویی وجود دارد. Amarok ترکیبی از طراحی زیبا و عملکرد خوب اتومبیل های فولکس واگن است. موتور این مدل توروبوشارژر دوقلو دیزلی، دو لیتر و چهار سیلندر است و 177 اسب بخار قدرت و 309 پوند-فوت گشتاور دارد. Amarok با دنده اتوماتیک 8 سرعته عرضه می شود.

طراحی داخلی این کامیونت، ارگونومی است و با دقت و ظرافت زیادی ساخته شده است. طراحی بیرونی آن نیز زیبا است. اما آمریکایی ها از داشتن آن محروم هستند.


ورزش هایی برای درمان آرتروز زانو , توصیه‌هایی برای درمان و پیشگیری از دیابت , راه حل هایی برای زیبایی صورت

10. 2013 Ford Ranger

اگر در سایت فورد آمریکا جست‌وجو کنید اثری از نام Ranger نخواهید دید. این مدل در سال 2011 در آمریکا فروخته می شد اما 2013 آن دیگر وارد بازار این کشور نشد. Ranger در همه جای دنیا هست به غیر از آمریکا. Ranger جدید موتور دیزلی Duratorq Stage V، 2.2 و 3.2 لیتری و چهار سیلندر دارد که بین 123 تا 197 اسب بخار قدرت و میان 235 تا 346 پوند-فوت گشتاور دارد.
Ranger همچنین با دنده دستی شش سرعته عرضه می شود.


ویدیو : ماشین هایی که برای آمریکایی ها ناز می کنند!