ماشین بتمن فقط با 1 میلیون دلار! +عکس : مژده به طرفداران بتمن: مدل Tumbler ...


مژده به طرفداران بتمن: مدل Tumbler بت موبیل وارد بازار شد و فقط با 1 میلیون دلار ناقابل می توانید این وسیله نقلیه محبوب ابرقهرمان های میلیاردر را سوار شوید!    

پادشا: مژده به طرفداران بتمن: مدل Tumbler بت موبیل وارد بازار شد و فقط با 1 میلیون دلار ناقابل می توانید این وسیله نقلیه محبوب ابرقهرمان های میلیاردر را سوار شوید!

"تامبلر" کپی وسیله نقلیه ای است که در فیلم سینمایی "شوالیه تاریکی" دیدید. سازندگان این وسیله نقلیه می گویند که این خودرو برای سواری در خیابان ها کاملاً قانونی است و مجوز دارد. ولی مجاز بودنش، بدان معنا نیست که پلاک در جلو یا عقب این وسیله نصب شده باشد!

البته با این پولی که می پردازید، آپشن های اضافی هم نصیبتان می شود، ولی قطعاً موشک انداز نخریده اید. این مدل بت موبیل تایرهای 44 اینچی با طوقه های سفارشی دارد. آپشن های دیگر آن استریو با بلوتوث، آیپاد با سی دی و دی وی دی پلیر است. همچنین 5 دوربین برای کمک در پارک کردن در فضاهای کوچک در اختیارتان قرار دارد. بهرحال ابرقهرمانان هم همیشه پناهگاه گل و گشاد ندارند!

تامبلر موتوری 8 سیلندری با دیفرانسیل عقب دارد و از آنجائیکه آمریکایی است، فرمان آن سمت چپ قرار دارد که البته اتوماتیک است. اگر می خواهید زودتر یکی از 5 بت موبیل تامبلر موجود در دنیا را داشته باشید، باید زودتر حساب بانکی تان را پر کنید.

بهترین ماشین های زیر 100 میلیون , ماشین بتمن , بهترین ماشین زیر 100 میلیون

بهترین ماشین دست دوم زیر 30 میلیون , بهترین ماشین زیر 50 میلیون , ماشین زیر 100 میلیون

ماشین تا 50 میلیون , ماشین خارجی تا 40 میلیون , ماشین تا 60 میلیون


ویدیو : ماشین بتمن فقط با 1 میلیون دلار! +عکس