ماسکرانو: جدای ام از بارسلونا نزدیک است : خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا ...


خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا که به رئیس کوچک ملقب است، در جدیدترین مصاحبه خود فاش ساخت که در آینده ای نه چندان دور از بارسا جدا خواهد شد. ورزش سه: خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا که به رئیس کوچک ملقب است، در جدیدترین مصاحبه خود فاش ساخت که در آینده ای نه چندان دور از بارسا جدا خواهد شد.

ماسکرانو سال هاست که برای بارسلونا بازی می کند و با این تیم به تمام افتخارات ممکن در سطح باشگاهی دست یافته است. او که در کشورش برای ریورپلاته بازی می کرد ابراز امیدواری کرد که به زودی به این تیم بازگردد.

ماسکرانو که در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور دارد به خبرنگاران گفت:" بارسلونا دید من به فوتبال را عوض کرد.اینجا چیزهای زیادی یاد گرفتم. در بارسلونا فرصت برای جشن گرفتن پیروزی هایتان ندارید چون سطح انتظارات همیشه بالاست و پس از هر قهرمانی، باید به کسب عنوانی دیگر فکر کنید.

اینجا نمی توان در زمان حال زندگی کرد و همواره باید به آینده فکر کنید. از حضور در این باشگاه لذت می برم. تمرین کردن با ستارگانی چون مسی، سوارز، بوسکتس، اینیستا، نیمار و.... فوق العاده است. نمی دانم تا چه زمانی برای بارسلونا بازی خواهم کرد اما جدائیم از این باشگاه قریب الوقوع است. دلم برای کشورم تنگ شده و دوست دارم به زودی به لیگ آرژانتین برگردم."


ویدیو : ماسکرانو: جدای ام از بارسلونا نزدیک است