ماساژ چاقوی چینی! : تایوانی ها برای کاهش استرس از عجیب ترین روش ماساژ درمانی ...


تایوانی ها برای کاهش استرس از عجیب ترین روش ماساژ درمانی استفاده می کنند




سرنخ: اگر یک نفر با چاقو یا ساطور به دست به طرف شما بیاید شما چه کار می کنید؟ مطمئنا از ترس جانتان هم که شده پا به فرار خواهید گذاشت اما مردم شمال تایوان و شهر سینچو اگر چنین صحنه ای را ببینند نه تنها به هیچ عنوان فرار نمی کنند بلکه خوشحال هم می شوند که یک نفر قصد دارد با لبه تیز ساطور به سر آنها ضربه بزند. شاید باور نکنید اما این نوع روش ماساژ درمانی برای کاهش اضطراب و درمان بعضی از بیماری هاست.

شروع ماساژ چینی , چینی زرین , ماساژ

نام این روش ماساژ دادن، ماساژ چاقوی چینی است. گفته می شود که این نوع ماساژ جریان خون را در سر بالا می برد، انرژی های نهفته در بدن را آزاد و سموم مضر بدن را دفع می کند. برای این ماساژ لازم نیست که مقدمات چندانی چیده شود. وقتی فرد برای ماساژ حاضر می شود، ماساژدهنده با ساطورهایی به شکل های مختلف شروع به آرام ضربه زدن به سر فرد می کند. همه افرادی که این ماساژ را امتحان کرده اند مدعی اند که ضربه های آرام ساطور باعث می شود تا انرژی ساکن در سر آزاد شود و باعث درمان بسیاری از بیماری های استرسی شود.

هر جلسه ماساژ درمانی با ساطور 30 دقیقه طول می کشد و 15 دلار هزینه دارد. هر چند در ابتدا به افراد گفته می شود که جای هیچ ترس و نگرانی برای آنها نیست و بهتر است راحت باشند اما هر یک از آنها به محض دیدن ساطور عکس العمل های مختلفی از خود نشان می دهند و حتی بعضی از آنها پا به فرار می گذاشتند.



ویدیو : ماساژ چاقوی چینی!