ماساژ برای رفع خستگی صورت : عضلات صورت شما نیز پس از یك روز كاری خسته و بی‌انرژی ...


عضلات صورت شما نیز پس از یك روز كاری خسته و بی‌انرژی می‌شوند پس با كمك این ماساژ می‌توانید علاوه بر رفع خستگی، نشاط و شادابی را به‌صورت‌تان هدیه كنید
ماساژ عضلات و پوست صورت یكی از بهترین راه‌ها برای تخلیه خستگی و انقباض‌های عضلات صورت و از بین رفتن تنش‌ها و استرس‌هایی است كه در طول روز به واسطه كار، فعالیت‌ها و برنامه‌های روزانه و دل‌مشغولی‌های‌مان ممكن است به آن دچار شویم.

لازم است بدانید كه دریافت ماساژ به شیوه صحیح و استاندارد آن علاوه بر از بین بردن انقباض‌های عضلات صورت، به فرم دهی عضلات گونه، چانه و پیشانی كمك كرده و در مواردی مانع از عمیق شدن چین و چروك‌های صورت می‌شود.



گام اول : پوست صورت‌تان را آماده كنید

پیش از شروع ماساژ صورت به‌منظور رفع خستگی عضلات از یك دستمال نرم و لطیف كه به كمك آب ولرم مرطوب شده برای آماده‌سازی‌ پوست صورت‌تان استفاده كنید. برای این كار می‌توانید از انواع دستمال‌های مرطوب نیز كمك بگیرید تا صورت‌تان را از هر گونه مواد آرایشی- بهداشتی پاك كنید. پس از پاك كردن مواد آرایشی از سطح پوست یك دستمال تمیز و نخی را با آب ولرم خیس كرده و پس از گرفتن آب اضافه آن، دستمال را به‌مدت 10 دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید.





ویدیو : ماساژ برای رفع خستگی صورت