مازیار فلاحی بازیگر قلب یخی می شود : قرار است مازیار فلاحی در فصل جدید سریال ...


قرار است مازیار فلاحی در فصل جدید سریال قلب یخی به عنوان بازیگر جلوی دوربین برود و وارد عالم بازیگری نیز بشود! تماشا: مازیار فلاحی پس از تور بزرگ کنسرت هایش در آمریکا و اروپا که قرار است از امشب برگزار شود، بلافاصله در تهران و سالن همایش های برج میلاد روی صحنه خواهد رفت و در روزهای 22 و 23 خردادماه بار دیگر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

اما در تب و تاب انتشار این خبر، خبر عضویت مازیار در تیم ستاره های «سپک تاکرا» باعث شد خبر کنسرت این خواننده تا حد زیادی زیر سایه این خبر داغ برود و حساسیت ها درباره این حضور چندبرابر شود.

اما عصر دیروز خبر دیگری هم از این خواننده رسید. گویا قرار است او در فصل جدید سریال قلب یخی به عنوان بازیگر جلوی دوربین برود و وارد عالم بازیگری نیز بشود!

این روزها را می توان روزهای پرکاری مازیار فلاحی نامید. روزهایی که مازیار فلاحی پشت سر هم به اجرای برنامه می پردازد و در اقصی نقاط جهان کنسرت می دهد. این خواننده به همراه حمید عسکری از دو روز پیش اجراهای شان در ونکوور، تورنتو و آمریکا را استارت زده اند و قرار است اولین اجرای مشترک این دو خواننده امشب (شنبه شب) در سالن پنج هزار نفری «مترو» تورنتو برگزار شود.

مازیار فلاحی , بیوگرافی مازیار فلاحی , مازیار فلاحی و همسرش

 این برنامه قرار بود با همراهی گروه پرطرفدار «سون» توام شود که ظاهرا به دلیل ممنوع الکاری این گروه اجازه حضور در این تور بزرگ را پیدا نکرد تا مازیار و حمید عسکری با هم به این برنامه ها اعزام شوند.

گفتنی است مازیار پس از اجرا در تورنتو و ونکوور اجراهایی را هم در کلن و هامبورگ خواهد داشت و سپس بلافاصله در دبی روی صحنه خواهد رفت و سرانجام در روزهای 22 و 23 خرداد در تهران برای چهار سانس کنسرت خواهد داد. به احتمال خیلی زیاد دو سانس دیگر نیز به این برنامه افزوده خواهد شد و در روز 24 خرداد هم این خواننده پذیرای دوستدارانش خواهد بود.

قلب یخی 2 و قلب یخی 3

مازیار به رغم روزهای شلوغ کاری اش کار روی آلبوم دومش را نیز فراموش نکرده و بخش بزرگی از کارها را برای اخذ مجوز به دفتر موسیقی ارشاد سپرده. طبق آخرین شنیده ها نام این آلبوم برخلاف اخبار منتشر شده قرار است «قلب یخی 2» باشد و با نام انتخابی او یعنی «مترسک» برای آلبوم دومش موافقت به عمل نیامده است.

دلیل این عدم موافقت هم این بوده که پیش از این کاوه یغمایی این نام را برای آلبومی که در ایران منتشر کرده، استفاده کرده است. مازیار در سری جدید سریال «قلب یخی» نیز به عنوان بازیگر حضور خواهد داشت. البته معلوم نیست که این سریال با همین نام به شبکه خانگی خواهد آمد یا به طور کل، سریالی دیگر در فضایی دیگر و با نامی جدید است.

اما گویا «آتش بازی» آخرین نامی است که روی این پروژه گذاشته اند. هرچند همین نام هم احتمالا تغییر خواهد کرد. موسیقی متن این سریال را نیز «امیر توسلی» برعهده دارد و خود مازیار چند قلعه را برای سری جدید این سریال خوانده است.

سپک تاکرا؟

در چند روز گذشته خبری در برخی رسانه ها منتشر شد که برخی از ستاره های موسیقی در قالب تیمی به نام «ستاره های هنر»، قرار است در لیگ سپک تاکرا حضور داشته باشند.

در نامه ای که از هومن گودرزی، (مسوول کمیته آموزش تیم هنرمندان سپک تاکرا) آمده: «تیم ستارگان هنر از ابتدای سال 91 راه اندازی شده و باتوجه به جذابیت ورزش سپک تاکرا هنرمندان عزیزی که اکثرا سابقه ورزشی داشته اند، حضور چشمگیری در تمرینات دارند و حضور هنرمندانی چون مازیار فلاحی، بهنام علمشاهی و مرتضی پاشایی باعث شده این تیم علاقه مندان فراوانی را هم به دست آورد».

ما که گفتیم این روزها مازیار فلاحی حسابی شلوغ است و با یک دست چند تا هندوانه بلند کرده.


ویدیو : مازیار فلاحی بازیگر قلب یخی می شود