مازندران 3 روز اول سال جدید بارانی است : مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سه روز ...


مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سه روز نخست سال جدید در مازندران بارش باران و مواج بودن دریا پیش بینی شده است. خبرگزاری ایسنا: مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سه روز نخست سال جدید در مازندران بارش باران و مواج بودن دریا پیش بینی شده است.

نوربخش داداشی گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی استان تا اواسط روز یک‏شنبه 95/01/01 شکل‏ گیری تدریجی جریانات جنوبی، افزایش دما و در ارتفاعات وزش باد گرم نسبتا شدید را در پی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: از بعدازظهر یک‏شنبه با شمالی شدن جریانات، بتدریج شاهد افزایش ابر، وزش باد ( در برخی مناطق شدید) و طوفانی شدن دریا خواهیم بود که از شب بارندگی در استان آغاز شده و روز دوشنبه دمای هوا نیز کاهش می‏یابد.

داداشی افزود: روزهای سه‏ شنبه و چهارشنبه هوای استان غالبا ابری در بعضی ساعات با بارش پراکنده و در ارتفاعات با مه و بارش برف همراه بوده و دریای خزر نیز مواج پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران عنوان کرد: بارش برف و وجود‏ مه در ارتفاعات، موجب اختلال در تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کوهستانی می‌شود اما از اواخر روز چهارشنبه بتدریج از میزان ناپایداری و ابرناکی در استان کاسته خواهد شد.


ویدیو : مازندران 3 روز اول سال جدید بارانی است